9,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 49326
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1896
  • تعداد فروش: 6

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تاريخچه ي سازمان بهزيستي

دانلود تحقیق درمورد تاريخچه ي سازمان بهزيستي

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد تاريخچه ي سازمان بهزيستي

با دانلود تحقیق در مورد تاريخچه ي سازمان بهزيستي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تاريخچه ي سازمان بهزيستي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تاريخچه ي سازمان بهزيستي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تاريخچه ي سازمان بهزيستي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:45 صفحه

قسمتی از فایل:

فصل اول

تاريخچه ي سازمان بهزيستي

آشنايي با مكان كارآموزي

امكانات و تجهيزات

فصل دوم

هدف از تاسيس سازمان بهزيستي

شرح ارائه خدمات و وظايف و نمودارها

فصل سوم

چگونگي ارائه خدمات

وظايف قسمتهاي مختلف

فصل چهارم

نتيجه گيري

پيشنهادات در خصوص بهبود سازمان

 

 

  فصل اول

 تاريخچه بهزيستي

آشنايي با اهداف بهزيستي 

هدف از تاسيس سازمان بهزيستي

 

تاريخچه بهزيستي:

هواي گرم روزهاي تابستان و بوي چمن زمين دانشگاه تهران فضاي نماز جمعه تهران را گرفته است، گرچه اين زمين تا بيش از انقلاب محل فوتبال هم به سنگر انقلابها تغيير ماهيت دا و نماز جمعه به عنوان يكي از ارمغانهاي نظام تازه در اين محل برگزار ميشود.فياض بخش با قامت تكيده و لاغر خود كه تصويري از رجايي را در ذهن هر بيننده تداعي ميكن، پراميدو با هيجان از سازمان نوپاي "بهزيستي" ميگويد، سازماني كه آينه تمام نمايي از نظام تازه و خواست مردمي است كه باكوشش هاي و اهداي جان خود در استقرار آن كوشيده اند. فياض بخش از اهداف انقلاب ميگويد:"يكي از شعارهاي جمهوري اسلامي حمايت از محرومين و مستضعفين است، و محرومترين و مستضعف ترين افراد جامعه كساني هستند كه به خاطر جنگها،زلزله ها و عوامل مختلف زندگي مثل از كار افتادگي،معلوليت ،پيري و موارد ديگر، كه شخص را از كارايي دور مي كند و قادر به اداره درست زندگي خود نيستند. بعد از برقراري جمهوري اسلامي ، يك سال پيش در همين هفته به همت ياران امام و روحانيتي كه در شوراي انقلاب وجود داشت ، سازمان بهزيستي به تصويب رسيد كه خود را وظيفه دار حمايت از اين طبقه محروم بداند و در جهت قادر سازي آنها گام بردارد." سازمان بهزيستي شايد نزديكترين سازمان و ارگان به نظام تاسيس بود هم از جهت آرمانهايش، آرمانهي انقلاب را تعقيب ميكرد و هم اينكه از همان ابتدايش با عطر شهادت گره خورد. فياض بخش، لواساني و عده ديگر از بنيان گذاران سازمان در هفتمين روز از تابستان 60 در انفجار دفتر حزب جمهوري اسلامي و به همراه شهيد بهشتي به شهادت رسيدند.

سازمان بهزيستي كشور به موجب لايحه قانوني مورخ 10/4/1359 در جهت تحقق مفاد اصول سوم ، بيست و  يكم و بيست ونهم قانون اساسي ايران تشكيل شده است كه بر اين اساس با اتخاذ وتدابير و ارائه خدمات و حمايتهاي غير بيمه اي با حفظ ارزشها وكرامات والاي انساني و تكيه بر مشاركتهاي ذيربط در جهت گسترش خدمات توانبخشي ، حمايتي، بازپروري و پيشگيري از معلوليتها و آسيبهاي اجتماعي و كمك به تامين حداقل نيازهاي اساسي جامعه هدف در قالب دستورالعمل هاي اجرايي سازمان بهزيستي به منظور تامين حداقل نيازمنديهاي اجتماعي آنان.

آشنايي با اهداف بهزيستي:     

اصل قانون اساسي كه برخورداري از تامين اجتماعي از نظر بازنشستگي بيماري، از كار افتادگي، بي سرپرستي درراه ماندگي حوادث وسوانح ونياز به خدمات بهداشتي ومراقبتهاي پزشكي بصورت بيمه وغيره، حقي است همگاني در ارتباط  با اصول ياد شده سازمان بهزيستي كشور ومصوبه جلسه مورخ24/3/59 شوراي انقلاب از وزارت منفك وبا اهداف ووظايف وتشكيلات زير تشكيل گرديد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر