10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 49363
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1718

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد حسابداري آموزش و پرورش دهدز

دانلود تحقیق درمورد حسابداري آموزش و پرورش دهدز

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد حسابداري آموزش و پرورش دهدز

با دانلود تحقیق در مورد حسابداري آموزش و پرورش دهدز در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق حسابداري آموزش و پرورش دهدز را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق حسابداري آموزش و پرورش دهدز ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد حسابداري آموزش و پرورش دهدز

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:51 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه :

 اگر بخواهيم مقدمه اي براي اين كار بنويسيم بايد اول ياد كنيم از تمام جواناني كه هشت سال دفاع مقدس بدن خود را در مقابل گلوله هاي دشمن قرار داده و از ناموس و آزادگي و ايراني بودن خود دفاع كردند و تا اين چنين آزادنه زندگي كنيم و در سايه ي اين آزادگي و با امنيت خاطر به تحصيل علم بپردازيم و با تلاش به هر چيزي برسيم امروزه آموزش و تربيت نيروي انساني مشخص و ماهر مهمترين عامل شكوفايي اقتصادي و توسعه كشورها محسوب مي شود.

توسعه منابع انساني از يك سوء همگام كردن آنها با فن آوري روز از سوي ديگر اهميت و منزلت آموزشي را روشن مي سازد.

 و نتيجه گيري كه مي توان از آموزش در مكانهايي ديد ورزيده شدن افراد است مثلاً اگر دانشجويي بعد از گذراندن دروس تئوري به كارهاي عملي آن برخورد نكند هرگز نمي توان از او انتظار بالايي داشت كه بحمدالله نظام آموزش كشور ما نيز اين طورياست كه هر چند با كم كاستيهاي همراه است، اينجانب بعد از گذراندن 140 ساعت كار عملي در آموزش و پرورش شهر دهدز چيزها فراتر از حيطه علم نوشتاري و تئوري كسب كردم در اينجا جا دارد از كارمندان آن اداره نهايت تشكر و قدرداني را داشته باشم و در پايان اين نتيجه آموزشي را به استاد عزيز و ارجمند جناب آقاي اسكندري تقديم مي نمايم و اميدوارم كه اين هديه ناچيز را از اين حقير بپذيريد

 

 

 

چكيده :

حسابداري يك سيستم اطلاعاتي جهت پردازش رويدادهاي مالي و بعنوان مبنائي براي تصميم گيري و بيان وضعيت مالي يك شخصيت تجاري مي باشد اين سيستم اطلاعاتي هنگامي مي تواند شرايط لازم را براي اعمال مديريت كارا و مؤثر ايجاد نمايد كه افراد كارشناس با اطلاعات تئوريك و تجربه لازم متصدي پردازش اطلاعات مالي باشند و اولين شرط اساسي براي خبره شدن در حرفه حسابداري ، داشتن اطلاعات تئوريك قوي از اصول و استاندارد هاي پذيرفته شده حسابداري مي باشد . هر چه اطلاعات تئوريك يك فرد بالاتر باشد و بهتر بتواند اين اطلاعات را از علم به عمل تبديل كند در بين ساير كارشناسان كار او لايق تر شناخته مي شود پس فراگيري دانستن حسابداري مقدمه اي براي حرفه اي شدن در اين رشته خواهد بود و هر چه از اصول و استاندارد هاي پذيرفته شده حسابداري آگاهي بيشتري وجود داشته باشد علاوه بر اينكه نتايج كار انجام شده قابل اتكاء ترخواهد بود باعث مي گردد تا حسابدار در كار خود موفق تر بوده و جذابيت كار را بيشتر احساس نمايد. در اين تحقيق كلاً مراحل و طريقه ي حساب و حسابرسي يك سيستم را شرح داده و آن را در چهار بخش با عنوان هاي مختلف تقسيم بندي كرده ام.

 

 

 

 

 

 

 

فصل اول

كليات

 

 

 

 

 

 

 

 

آشنايي كلّي به محيط كارآموزي( وزارت آموزش و پرورش):

اهداف، وظايف و نوع خدمات آموزش و پرورش دهدز:

محل كارآموزي اداره آموزش و پرورش منطقه ي دهدز مي باشد. عنوان و موضوع كار آموزي بررسي امور مالي و آشنايي با امور مالي اداره مي باشد در آن محل در قسمت حسابداري مشغول بهكار شده و از كارشناس امور مالي آن اداره اطلاعاتي در مورد كار آنها كسب كردم از جمله اين اطلاعات بررسي حقوق ماهانه معلمان و كارمندان اداره آموزش و پرورش مي باشد و همين طور طريقه ثبت آن ها به دفاتر و تحويل دادن آنها به بانك صادر كردن گواهي حقوقي براي كارمندان آن اداره كه مي بايست جمع هزينه ي آنها را مي نوشتيم و بعد مهر كرده و تحويل آنها مي داديم.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر