6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 49391
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1809
  • تعداد فروش: 7

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد راه اندازي و تأسيس يك كارگاه توليدي

دانلود تحقیق درمورد راه اندازي و تأسيس يك كارگاه توليدي

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد راه اندازي و تأسيس يك كارگاه توليدي

با دانلود تحقیق در مورد راه اندازي و تأسيس يك كارگاه توليدي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق راه اندازي و تأسيس يك كارگاه توليدي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق راه اندازي و تأسيس يك كارگاه توليدي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد راه اندازي و تأسيس يك كارگاه توليدي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

راه اندازي و تأسيس يك كارگاه توليدي فرش دست بافت

هدف از راه اندازي و تأسيس يك كارگاه قاليبافي در درجه اول توليد فرش اصيل ايراني و در درجه دوم كسب درآمد و استقلال مالي مي باشد.

 

اشتغال زايي

يكي ديگر از اهداف اين كارگاه جذب نيرويي كاري و آموزش به آنها بوده كه پس از گذراندن مراحل آموزشي مي توانند در همين واحد مشغول به كار كسب درآمد شوند و خود نيز در آينده يك نفر از افراد آموزش دهنده باشند كه هنر قاليبافي و كسب درآمد از اين هنر را به ديگران آموزش دهند.

 

بهبود بخشيدن به صنايع فرش ايراني

كاري كه در اين واحد انجام مي شود تنها توليد فرش فرشهاي سنتي كه با طرحهاي قديمي و كيفيت پايين توليد مي شده نيست بلكه در اين واحد يكي از كارهاي مهم بهبود بخشيدن به وضعيت توليد از نظر كمي و كيفي محصولات است.

 

3- فهرست محتوا

·          توليد فرش دستبافت و تابلو و پرده از جنس فرش ابريشم

·          همكاري با دولت در امر صادرات

 

پس از تحقيق و بررسي دربارة صنايع دستي بافتي اين واحد و مسئولان آن به اين نتيجه رسيدند كه مي توانند در كنار بافت فرش، بافت انواعي از محصولاتي ديگر مانند پشتي هاي دستبافت و پرده هاي بسيار ظريفي كه باغ ابريشم بافته مي شوند و تابلوهاي زينتي كه برگرفته از مناظر و امكان مقدس است را توليد كنند.

 

 

همكاري با دولت در امر صادرات

يكي از عوامل مهم در اين رشتة كاري فروش محصولات و كسب درآمد از اين محصول مي باشد و با تجارب به دست آمده در اين امر و يافتن بازارهاي خارجي اعم از اروپا و آمريكا كه با كمك دولت به دست آمده نيز شايان ذكر است.

4- كسب و كار:

·          شكل كسب و كار : توليدي فروش

 

توصيف كسب و كار

كارگاه توليد فرش دستبافت يك نوع مؤسسة توليدي و اشتغال زايي است. كه براي رفع نياز جامعه به محصولات بافتي كه باعث آسانتر شدن زندگي مي شود تلاش مي كند. خدمات و توليدات اين كارگاه در ابتدا شامل افراد و خانواده هاي هموطن مي شود و در ثاني براي ورود عرض به كشور به خارج صادر مي شود و همچنين زير پوشش قرار دادن دادن افرادي كه به تنهايي نمي توانند از هنر خود استفاده نموده و كسب درآمد كنند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر