9,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 49400
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2211

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد روانشناسي و علوم تربيتي

دانلود تحقیق درمورد روانشناسي و علوم تربيتي

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد روانشناسي و علوم تربيتي

با دانلود تحقیق در مورد روانشناسي و علوم تربيتي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق روانشناسي و علوم تربيتي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق روانشناسي و علوم تربيتي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد روانشناسي و علوم تربيتي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:44 صفحه

قسمتی از فایل:

شماره يك

مشخصات

جنس : خانم          سن: 19                                       تحصيلات:دانشجوي رشته جامعه شناسي    

   وضعيت تاهل: مجرد                                                شغل:-

 مشكل مراجع:

مراجع ازاستان خراسان آمده و در حال حاضر د رخوابگاه به سر مي برد. وابستگي شديدي به مادرش دارد و مادر اورا براي گرفتن انتقالي به شهرستان تحت فشار قرار مي دهد .از طرفي به دليل اينكه از نظر ايشان مدرك دانشگاه علامه از شهرستان معتبرتر است ، تمايل دارد كه در تهران بماند.

- وضعيت زندگي جاري مراجع:

در حال حاضر مراجع در خوابگاه زندگي  مي كندو چند دوست صميمي پيدا كرده است.

- تاريخچه خانوادگي:

ايشان در يك خانواده 5 نفره زندگي مي كند .فرزند اول خانواده است و پدرو مادر هميشه باهم در حال نزاع بوده اند .مادر شخصي مضطرب است و پدر هم بسيار عصبي مي باشد.

 تاريخچه شخصي:

ايشان از نظر هوشي در سطح خوبي هستند و خانواده و اقوام هميشه به اين نكته اشاره مي كرده اند . همه تصميماتش را بايد با مادر مطرح كند و در غير اين صورت كاري را انجام نمي دهد.در كودكي يك بار تصادف كرده است كه از اين مورد، به عنوان خاطره اي بسيار تلخ ياد مي كند.

-         توصيف مراجع و رفتارهاي وي در خلال مصاحبه:

مراجع از لحاظ ظاهري بسيار آراسته و مرتب است. در طول جلسه چهره اي بسيار غمگين دارد و به طور مداوم دستهايش را به هم فشار مي دهد.

- تحليل مشكل :

به نظر مي رسد كه از آن جايي كه مادر با پدر رابطه خوبي ندارد با مراجع دست به مثلث سازي زده است و ازطريق مراقبتهاي شديد از فرزند خود و وابستگي به او، مشكل اصلي خود را از اين طريق جبران مي كند. در عين حال كه مراجع اين و ضعيت را دوست ندارد و به نظر مي رسد كه تحت فشار است اما به قول خودش نمي خواهد دل مادرش را بشكند و درحقيقت فرصت مستقل شدن را پيدا نمي كند .

-         توصيه هاي درماني براي مشكل :

در اين جلسه ، در مورد وابستگي و اثرات منفي آن صحبت شد و قرار شد كه مراجع يك سناريويي را در طول هفته نوشته كه د رآن زندگي خود را در صورت اين وابستگي ترسيم نمايد .

خلاصه:

از آن جايي كه به نظر مي رسد مراجع تمايل به تغيير دارد و از وضعيت حاضر راضي نيست ، در صورت ادامه جلسات ، مشاور تلاش مي كند تا به مراجع  كمك كند تا از شدت وابستگش كم كرده و استقلال پيدا كند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شماره دو

مشخصات

جنس : خانم       سن :  27                                     تحصيلات :دانشجوي رشته زبان مقطع ارشد

وضعيت تاهل : مجرد                                                       شغل : تدريس در آموزشگاه زبان

 مشكل مراجع :

5 ماه است با آقايي در محل كار خود آشنا شده است و خانم تمايل دارد كه با او ازدواج كند اما آقا قصدش را دوستي عنوان كرده و تا بحال در مورد ازدواج صحبتي نكرده است. از طرفي خانم بيان مي كند كه اگر مطمئن شود  آقا قصد ازدواج ندارد رابطه خود را با او قطع خواهد كرد.

-         وضعيت زندگي جاري مراجع :

خانم در حال حاضر در خوابگاه زندگي مي كند . دير به دير به شهرستان مي رود و هيچ دوست صميمي ندارد.

 

-         تاريخچه خانوادگي

خانم 3 خواهر و دو برادر دارد و فرزند سوم خانواده است. رابطه پدر و مادر خوب است . پدر بيماري قلبي دارد و در حال حاضر يكي از پسران خانواده  ،مخارج خانواده را تامين مي كند.

-         تاريخچه شخصي :

اين خانم در خانواده خود ،زياد مورد توجه نبوده است .اغلب به عنوان دختري آرام و ساكت در نظر گرفته مي شده است. در كودكي نيز دوستان بسيار كمي داشته است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر