7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 49545
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2177

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد مدرسه غير انتفاعي

دانلود تحقیق درمورد مدرسه غير انتفاعي

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد مدرسه غير انتفاعي

با دانلود تحقیق در مورد مدرسه غير انتفاعي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مدرسه غير انتفاعي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مدرسه غير انتفاعي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مدرسه غير انتفاعي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قسمتی از فایل:

    مـقـدمـه :

 

    

     نرخ ورود افراد واجب‌التعليم هر جامعه به مراكز آموزشي از مهم ترين شاخص هاي توسعه منابع انساني آن جامعه به شمار مي‌رود. اهميت اين مطلب با توجه به افزايش روزافزون جمعيت كشور بيش از پيش آشكار خواهد شد. ضمن اينكه تامين اهداف دراز مدت كشور محتاج بذل توجه به آموزش قشر نوجوان و جوان بوده و بيش از پانزده ميليون دانش‌آموز فعلي ، آينده سازان اين مرز و بوم خواهند بود.

     با عنايت به اين مطالب عليرغم اين كه ايجاد امكان تحصيل براي شهروندان مطابق با قانون اساسي ايران بر عهده دولت مي‌باشد ، عدم وجود منابع مالي كافي در بخش آموزش و پرورش دولتي موجب بروز افت تحصيلي در ميان دانش آموزان و كاهش كيفيت آموزش گشته است با اين اوصاف بنظر ميرسد ورود بخش خصوصي به حوزه آموزش و پرورش باعث حفظ كيفيت آموزش و توجه بيشتر به شيوه هاي نوين آموزشي و وسايل مختلف كمك‌آموزشي خواهد شد.

    موضوع اين طرح، ايجاد مدرسه غير انتفاعي داراي ده كلاس درس و يك آزمايشگاه و يك سايت كامپيوتري است كه ظرفيت پذيرش دويست دانش‌آموز را در سال دارد . اجراي اين طرح نه تنها گامي در جهت افزايش سطح كيفي آموزش در كشور بوده بلكه با توجه به نياز آن به پرسنل تحصيلكرده، زمينه ساز اشتغال به كار فارغ التحصيلان دانشگاهي خواهد بود. ضمن اينكه اين طرح ( خصوصا در بخش آموزش دختران ) داراي اين قابليت است كه در قالب تعاوني هاي بانوان به مرحله اجرا درآيد.

 

 

 

 

 

 

سرمايه گذاري مورد نياز طرح

 

 

 

     الف – سرمايه ثابت

 

 

1-    مكان مورد نياز طرح ، شامل يك باب ساختمان با كاربري اداري به مساحت تقريبي 275 متر مربع به انضمام حياط به مساحت تقريبي 225 متر مربع مي‌باشد كه ارزش رهن كامل (حصه ثابت ) آن معادل 350 ميليون ريال برآورد مي‌شود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر