7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 49714
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2307

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد قطارهاي تيلتينگ

دانلود تحقیق درمورد قطارهاي تيلتينگ

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد قطارهاي تيلتينگ

با دانلود تحقیق در مورد قطارهاي تيلتينگ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق قطارهاي تيلتينگ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق قطارهاي تيلتينگ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد قطارهاي تيلتينگ

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:21 صفحه

قسمتی از فایل:

چكيده

تكنولوژي قطارهاي تيلتينگ، اپراتورهاي راه‌آهن‌هاي كشورهاي مختلفي از قبيل ژاپن، آلمان، ايتاليا، سوئد و غيره را به خود جذب كرده است. با موفقيتي كه در اثر اين تكنولوژي در اين كشورها به دست آمده، قرار است كه به عنوان انتخابي مناسب براي سيستم‌هاي به ثبت رسيدة حمل و نقل سرعت بالاي ريلي همچون در سيستم ICE در آلمان و TGV در فرانسه ارائه گردد. نويسندگان اين مقاله مسئله قطارهاي تيلتينگ را به طور كلي شرح داده‌اند و بعضي از مسائلي را كه مي‌بايست اپراتورهايي كه مي‌خواهند يك روش را براي به حركت در آوردن جابجايي خدمات قطارهاي سرعت بالا انتخاب كنند، مشخص كرده‌اند.

مقدمه

متداولاً براي پاسخ دادن به مسئله افزايش نياز به كوتاه شدن زمان سفر، راه‌آهن‌ها به زحمت سرمايه گذاري‌ةايي بر روي بهينه سازي تراز بندي خط، علائم و همچنين ارائه سيستم‌هاي كششي كه قدرت بيشتري براي قطارهاي سرعت بالا داشته باشند و همچنين ارائه ذخاير سوختي قوي‌تر كرده‌اند و معمولاً چند عامل از اين عوامل به صورت تركيبي ارائه شده است.

براي مثالد ر فرانسه نياز به زمان كوتاه‌تر در سفرها و همچنين شلوغي خط اصلي پاريس ـ ديجون ـ ليون باعث شد تا اولين مسير (Ligne a Grande Vitesse) LGVكه مسيري است براي جابجايي تنها قطارهاي سرعت بالاي مسافري (Trains a Grande Vitesse) TGV طراحي شده و با سرعتي تا Km/h 270 حركت مي‌كنند. اين پروژه خاص با موفقيت روبرو شد و آن هم به خاطر شرايط خاص آن بوده چرا كه هزينه بسيار بالاي چنين راه آهن جديد و سرعت بالايي از عهده يك كشور ثروتمند هم تقريباً خارج است.

روش ديگر براي يك خط مسافري سرعت بالا استفاده از قطارهاي Maglev مي‌باشد. كه روشي است كه در چندين كشور گسترده شده، خصوصاً در ژاپن و آلمان، اگر چه مي‌توان با استفاده از اين سيستم به سرعت بالا و زمان كوتاه‌تري در سفر و همچنين مصرف نيروي نسبتاً كمتري رسيد ولي به علت هزينه بالاي اوليه و فقدان راحتي اين سيستم نمي‌توان از روش Maglev در سراسر دنيا استفاده كرد.

علاوه بر هزينه چشمگير اوليه يك خط سرعت بالا، فقدان بازگشت سرمايه باعث شده است تا مشكلاتي در جذب سرمايه بخش خصوصي ايجاد شود و در بعضي موارد ديگر جدا كردن قطارها از لحاظ عملياتي و زيرسازي خود مشكلاتي به حساب مي‌آيند كه در ساخت يك خط سرعت بالا دخيل هستند. اين مشكلات اساسي، مسئولين راه‌آهن چندين كشور را متقاعد كرد تا بر روي قطارهاي تيلتينگ سرمايه گذاري كنند تا بتوانند به آمالشان در زمينه كوتاه كردن زمان سفرها بدون اينكه مجبور باشند تمام مشكلات مالي و ساختماني را حل كنند، برسند.


تاريخچه توسعه

كار بر روي قطارهاي تيلتينگ در آلمان در دهه 1930 و در فرانسه در دهه 1950 آغاز شد. تحقيقات كلي بر روي اين تكنولوژي‌ تنها در اوايل دهه 1970 در كشورهاي متفاوتي آغاز شد. خصوصاً در ايتاليا با Pendolino، در بريتانيا با قطار پيشرفته مسافري APT، در ژاپن با مجموعه قطارهاي 381 و در كانادا با LRC.

در بريتانيا به حركت در آوردن قطارهاي تيلتينگ كه به منظور كاهش زمان سفر بود بعد از بررسي امكانات مختلف انجام گرفت.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر