6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 49868
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1625

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد گزارش کار ازمایشگاه تکنولوژی بتن

دانلود تحقیق درمورد گزارش کار ازمایشگاه تکنولوژی بتن

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد گزارش کار ازمایشگاه تکنولوژی بتن

با دانلود تحقیق در مورد گزارش کار ازمایشگاه تکنولوژی بتن در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق گزارش کار ازمایشگاه تکنولوژی بتن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق گزارش کار ازمایشگاه تکنولوژی بتن ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد گزارش کار ازمایشگاه تکنولوژی بتن

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

تئوری:

              این آزمایش عبارت است از لرزاندن مقدار مشخصی از خاک مورد نظر بر روی یک سری الک که اندازه آنها به ترتیب از بالا به پایین کاهش می یابد، برای انجام این آزمایش ابتدا نمونه مصالح مورد نظر از الکها عبور داده می‌شود. پس از لرزاندن مصالح روی الکها جرم باقی مانده روی هر الک را محاسبه کرده ودرصد عبوری از هر یک از الکها را بدست می آوریم. با توجه به درصد عبوری از هر الک خصوصاً الک شماره 4 و الک شماره 200 ، می‌توانیم نوع مصالح را شناسایی کنیم.

 

هدف آزمایش:

              تعیین دامنه اندازه ذرات موجود در مصالح و توزیع وزنی آنها که بر حسب درصدی از وزن کل خشک خاک بیان می‌شود، و همچنین شناسایی نوع مصالح و تشخیص خصوصیات و مقاومت مصالح برای انجام کارهای مورد نظر بر روی آن.

 

وسائل آزمایش :

1)   





ترازو

                           

2)    الکهای استاندارد به شماره‌های

4 ، 8 ، 16 ، 20 ، 30 ، 40 ،50 ، 100، 200

 

        

        

توضیح وسائل آزمایش :

              یک سری الک که به ترتیب از بالا به پایین قطرشان کمتر شده وذرات ریزتر عبور کرده و ذرات درشت تر روی الکها باقی مانده .

 

شرح آزمایش :

              ابتدا الکهای مورد نیاز را انتخاب می کنیم و سپس به میزان 733.27 کیلو گرم از خاک مورد نظر را بر روی آنها می‌ریزیم پس از این کار به مدت 3 تا 5 دقیقه الکها را بین دو دست نوسان می‌دهیم تا دانه‌ها از الکها عبور کنند، سپس یک به یک الکها را از بالا برداشته و جرم خاک مانده روی آنرا بدست می‌آوریم، باید دقت داشت که پس از برداشتن هر الک و قبل از برداشتن الک بعدی، مدت کوتاهی الکها را تکان دهیم تا از عبور ذرات مصالح از آن الک اطمینان حاصل کنیم، پس از محاسبه جرم باقی مانده با تقسیم آن می‌توان درصد وزنی باقی مانده از هر الک را محاسبه کرد. وبا کسر از درصد عبوری از الک پیشین (که برای اولین الک از 100 کم می‌شود)درصد عبوری از هر الک را بدست می‌آوریم.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر