8,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 49921
  • فرمت فایل دانلودی : .DOC
  • تعداد مشاهده : 1730
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد روشهاي مناسب از زمان بهره وري و زمان در مدرسه

دانلود تحقیق درمورد روشهاي مناسب از زمان بهره وري و زمان در مدرسه

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد روشهاي مناسب از زمان بهره وري و زمان در مدرسه

با دانلود تحقیق در مورد روشهاي مناسب از زمان بهره وري و زمان در مدرسه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق روشهاي مناسب از زمان بهره وري و زمان در مدرسه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق روشهاي مناسب از زمان بهره وري و زمان در مدرسه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد روشهاي مناسب از زمان بهره وري و زمان در مدرسه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:29 صفحه

قسمتی از فایل:

پيشگفتار

 

ساليان متمادي است كه مشكلات و مسايل آموزش و پرورش كشور ، تقريباً مشابه يكديگر و با زبان و ادبيات شبيه به هم بيان مي شوند . ذكر عواملي از قبيل : انتقال محفوظات به دانش آموزان ، عدم استفاده مطلوب از امكانات و منابع و تجهيزات آموزشي ، نا كار آمدي مديريت مدرسه ،‌ پايين بودن شور و نشاط در مدرسه            بي علاقه بودن دانش آموزان به كلاس و درس و مشكلات و مسايلي است كه پيوسته مطرح بوده و مي باشد .

استفاده درست از امكانات و منابع مستلزم شناخت فرايندهاي مختلف مدرسه است و اينكه چه عواملي باعث حل مشكلات و ريشه يابي مشكلات مي باشد . بهتر است به جاي تلاش در افزايش و تزريق منابع جديد به سازمان فرايندها را اصلاح كنيم و بهبود ببخشيم .

زمان فيزيكي يكي از فرايندهاي موثر در كيفيت و اثر بخشي اهداف مديريت و پيشرفت مدرسه است .

 

مقدمه

 

آدمي در معادلة پيچيده اي گرفتار است . از طرفي خداوند به او استعداد و توانائيهاي را عطا فرموده است و از سوي ديگر مهلت محدود و نا مشخص به نام عمر را به او عطا كرده است . در تنگناي چنين معادله اي به او وعده و پاداش و مجازات را نيز داده است .

از كودكي در گوش ما خوانده اند كه وقت طلاست و به گمان خويش ذهن ما را نسبت به زمان و چگونگي مصرف آن حساس و هشيار ساخته اند . غافل از اينكه طلا را هم مي شود ذخيره كرد و هم ميتوان آن را مجدداً بدست آورد . در حاليكه زمان را نه ميتوان دوباره بدست آورد نه ميتوان آن را ذخيره كرد .

و در چنين واقعيتي آدمي به مفهوم زمان مي رسد و زمان را به عنوان كليد اصلي عمر خويش در نظر مي گيرد و با خود مي انديشد كه آيا ميتوان ديروز را مجدداً به دست آورد ؟ و آيا ميتوان ساعات قبل را دوباره تكرار كرد ؟ ، آيا امكان به عقب برگشتن عقربه هاي ساعت به زمان قبل وجود دارد ؟

 

و تمامي پاسخهاي مربوط در يك مفهوم به نام زمان كه فرمان از دست رفته را دوباره نمي توان به دست آورد گنجانده شده است . بنابراين در امر مديريت مدرسه نقش زمان مهمترين و موثرترين عامل در پيشرفت اهداف مدرسه مي باشد به نحوي كه از اركان اصلي موفق بودن مدير و مدرسه زمان و وقت مي باشد . با اين ديدگاه به نقش زمان در بهره وري مدرسه پرداخته شود .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


اهداف تحقيق :

 

b شناخت هر چه بيشتر ابعاد مديريت زمان

b آشنايي بيشتر از بهره وري زمان در مديريت

b شناساندن عوامل مؤثر در بهره وري مطلوب از زمان                 در مديريت آموزش

 

 

 

 

 

 

 

 


سوالات تحقيق :

 

 fابعاد مديريت زمان كدامند ؟

f چگونه مي توان از زمان در مدرسه استاده مناسب نمود ؟

f عوامل موثر در بهره وري مطلوب از زمان در مديريت              آموزش كدامند ؟

 

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر