10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 50056
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1659

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد مديريت از زبان مديران موفق

دانلود تحقیق درمورد مديريت از زبان مديران موفق

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد مديريت از زبان مديران موفق

با دانلود تحقیق در مورد مديريت از زبان مديران موفق در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مديريت از زبان مديران موفق را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مديريت از زبان مديران موفق ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مديريت از زبان مديران موفق

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:59 صفحه

قسمتی از فایل:

مهارت به اعتماد به نفس تبديل مي شود

الگوي خوبي براي افرادتان باشيد . هدفمند و مطمئن نشان دهيد اگر حالت عصبي و نگراني در چهره تان معلوم باشدكارمندان ضعف شما را پيدا مي كنند و از آن استفاده مي كنند .آدمهايي كه بيشتر از همه از حوادث خياباني مي ترسند اغلب طعمه اينگونه حوادث مي شوند

Wave:        از هر چيزي كه بيشتر بترسيد همان دامنگيرتان خواهد شد 

 

 

 

 

 

چگونگي رهبري و ايجاد انگيزه در افراد

4 تمام رهبران خوب از توانايي اظهار وجود و جرات برخوردارند .

4 چگونگي تربيت ما در خانه و مدرسه باعث مي شود كه ما خود را يك مدير و رهبر تلقي كنيم و يا كسي  كه تابع و فرمانبردار است . وقتي قدرت رهبري را درك كنيد مي توانيد بر عادتهاي تربيتي نا صحيح غلبه كنيد .

4 به افراد كم تجربه توجه خاصي داشته باشيد وقتي با تجربه تر و ورزيده تر مي شوند شيوه خود را تغيير دهيد و كمي دست آنها را باز بگذاريد. همين كه كاركنان ياد مي گيرند كمتر به شما وابسته باشند آنها را مورد حمايت و تشويق قرار دهيد .

4 افراد با تجربه نياز به آزادي عمل دارند و از نظارت شديد،ناراحت مي شوند .

4 سلامتي خود را حفظ كنيد براي سلامتي خود ورزش كنيد، خوب لباس بپوشيدو

4 مودب باشيد از كلماتي مثل بفرمائيد و متشكرم در صحبتهايتان استفاده كنيد اما نه زياد

4 به كارايي توجه داشته نه به محبوبيت و پرطرفدار بودن ، گاهي لازم است خشم خود را نشان دهيد اما خويشتنداري خود را از دست ندهيد

ابتدا براي خود معلوم كنيد چه احساسي داريد بعد تصميم بگيريد كه چه وقت با فرد مورد نظر صحبت كنيد و مطلب خود را با آرامش مطرح كنيد مثلا‌‌    " من خيلي از اتفاقي كه …… عصباني هستم  " .

4 به طرز خوشايند با نظرات آنها مخالفت كنيد . آرام باشيد اجازه دهيد كه آن شخص هم حرفهايش را مطرح كند . با دقت به حرفهاي او توجه كنيد و بعد راه حلي براي آنها پيدا كنيد .

4 اگر از چيزي ناراضي هستيد صريح ابراز كنيد. آه نكشيد يا اخم نكنيد و با بداخلاقي و بي حوصلگي رفتار نكنيد .

4 عزت نفس و نتايج حاصل آن را در سازمان ترويج كنيد كاري كنيد كه همه ، اهميت كار خود را درك كنند و اين كه هر كدام آنها تا چه حد در موفقيت سازمان موثر بوده است .

4 بر معيارهاي بالا  تكيه كنيد ، همه افراد بايد بفهمند ، همبن قدر كه فقط كارها را بدون اشكال انجام بدهند كافي نيست .

4 تحت رهبري شما ، يگان ، هويتي يگانه پيدا مي كند .

4 با ابراز بلند نظري و مصمم و راه هدفدار، عزت نفس را در يگان خود ترغيب كنيد .

4 وقتي با كاركنان صحبت مي كنيد از ضمير ما به جاي من استفاده شود

4 هر وقت ممكن بود ارتباط رودر رو با كارمندان برقرار كنيد وقتي با آنها ملاقات مي كنيد تعارف ها و احوال پرسي ها را به يك دقيقه محدود كنيد و با تلفن بيشتر از 10 دقيقه با كسي صحبت نكنيد ، سعي كنيد از سوء تفاهم جلوگيري كنيد .

 

رهبري كاركنان

 

3         كاركنان را با عطف توجه آنان به هدف هاي سازمان دور هم جمع كنيد با يادآوري به كامندان خود در عين حالي كه كار خود را انجام مي دهند بايد همديگر را حمايت و كمك كنند .

3         كار گروهي را در بين آنها تقويت كنيد .

3         كاري كنيد كه افراد سازمان به هم احساس وابستگي و همبستگي كنند ، كمك كنيد كه آنها از مسئوليت هاي هم درك روشني داشته باشند .

3         هر چند وقت يك بار براي توضيح كارهاي يگان، افرادتان را دور هم جمع كنيد. پيشرفت كار را بررسي كنيد و برنامه هاي آينده را تعيين كنيد. در مورد كساني كه در جلسات  برخورد منفي دارند ، علت را بررسي كنيد .

3         افراد را در كارها مشاركت بدهيد و كاري را به گروه تحميل نكنيد ، با آنها حرف بزنيد ، آنها را تشويق كنيد واجازه پيشنهاد بدهيد .

3         افرادي كه خوب كار كرده اند در جلسات تشويق كنيد.

3         به پايين دستها اعتماد نكنيد يا رازي را با آنها در ميان نگذاريد

3         وقتي مشكلاتي بين اعضاي گروه وجود دارد سريع اقدام كنيد قبل از آنكه اوضاع بحراني شود افراد را جمع كنيد و با صحبت كردن مسائل را حل و فصل كنيد .

3         با ايجاد جوي مناسب ،محيط كاري دلپذيري به وجود آوريد . سختكوش باشيد اما افراط نكنيد و به كاركنان فشار نياوريد . نگراني و اضطراب از خود نشان ندهيد . با روشي مطمئن و راحت ، گروهتان بيشتر سر شوق مي آيد .

3         ضعفهاي گروه را بشناسيد و به سرعت و قاطعيت اقدام به حل آنها كنيد افراد را راهنمايي كنيد و بطور جدي آموزش بدهيد .

3         وقتي كاركنان تحت فشار قرار مي گيرند كمك كنيد كه از بحران خارج شوند اما حتماً بحران هايي راكه در اثر بي كفايتي يا عدم تلاش پيش مي آيند شناسايي كنيد .

 

 

10,000 تومان