8,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 50144
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1408

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بخشهاي كاتولوگ و بخشهاي اطلاعاتي

دانلود تحقیق درمورد بخشهاي كاتولوگ و بخشهاي اطلاعاتي

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد بخشهاي كاتولوگ و بخشهاي اطلاعاتي

با دانلود تحقیق در مورد بخشهاي كاتولوگ و بخشهاي اطلاعاتي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بخشهاي كاتولوگ و بخشهاي اطلاعاتي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بخشهاي كاتولوگ و بخشهاي اطلاعاتي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بخشهاي كاتولوگ و بخشهاي اطلاعاتي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:30 صفحه

قسمتی از فایل:

بخشهاي كاتولوگ

اين كتاب شامل توضيحات و متنهايي است با شماره‌هاي راهنما و شماره‌هاي قطعا، تعريفات، كمّيت يا مقدار استفاده شده هر قطعه، تاريخ و كاربرد بكار برده شده براي هر قطعه از بخش تعميري بوسيله مدل. جانشيني‌ها و يا ؟؟؟؟؟؟؟ براي شماره قطعه بعد از انتشار بخشهاي كاتالوگ تذكر شده به توزيع كننده‌ها/ فروشنده‌ها بوسيله توجه (تذكر) تغيير قطعات. PCN ها ماهي يكبار تهيه‌ي شوند بنابراين بخشهاي كاتالوگ در بين توزيع كننده/ فروشنده مي‌توانند مطابق روز در فهرست اطلاعات PCN بكار برده شدند. دو نوع از بخشهاي كاتالوگي وجود دارد. يكي براي وسيله نقليه و ديگري براي براي موتورهاي صنعتي. چگونگي بكاربرده شدن اين بخشهاي كاتالوگ در بخشهاي ذيل توضيح داده شده.

1ـ1ـ نحوه انتخاب شماره بخش مورد نياز براي وسيله نقليه


جدول ذيل نحوه انتخاب شماره بخشهاي مورد نياز را نشان مي‌دهد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر