2,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 50229
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2071

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد انتقال هپاتيت B

دانلود تحقیق درمورد انتقال هپاتيت B

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد انتقال هپاتيت B

با دانلود تحقیق در مورد انتقال هپاتيت B در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق انتقال هپاتيت B را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق انتقال هپاتيت B ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد انتقال هپاتيت B

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:1 صفحه

قسمتی از فایل:

انتقال هپاتيت B  بوسيله ناخنگير، قيچي و تيغ آلوده

هپاتيت ، يک بيماري عفوني ويروسي کبدي است که انواع مختلفي از جمله نوع،B وC  دارد که نوع A بيشتر از راه خوراکي و عمدتا از طريق سبزيها و ميوه هاي ضدعفوني نشده و آب آلوده انتقال مي يابد همچنين نوع بي وسي عمدتا از طريق خون و فرآورده هاي خوني ، وسايل دندانپزشکي ، تزريق خون آلوده و سرنگهاي مشترک و طريق جنسي مشکوک منتقل مي شود.


از ميان 5 نوع هپاتيت هاي ويروسي ، هپاتيت هاي  Aو B وC   موجب بيماري مزمن کبدي مي شود.

هپاتيت A: دوره کمون بيماري 15 تا45 روز بوده و انتشار بيماري عمدتا از طريق مدفوعي دهاني است. اين بيماري ، بيشتر در کودکان و با ازدحام جمعيت ، فقر و پايين بودن سطح بهداشت محيط و بهداشت فردي شيوع بيشتري پيدا مي کند. بيماري در کودکان معمولا بدون عارضه جدي بهبود مي يابد.

هپاتيت  B: دوره کمون بيماري 50 تا180 روز است.بيماري از3 طريق : برقراري تماس جنسي با فرد آلوده ، استفاده از خون و فرآورده هاي خوني آلوده و ابزار آلوده به خون همانند ناخنگير، قيچي و تيغ آلوده ، از مادر آلوده به کودک قبل و حين زايمان و پس از تولد، به شخص سالم سرايت مي کند.
 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر