10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 50247
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1675

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آشنايي با سيستم عامل ويندوز

دانلود تحقیق درمورد آشنايي با سيستم عامل ويندوز

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد آشنايي با سيستم عامل ويندوز

با دانلود تحقیق در مورد آشنايي با سيستم عامل ويندوز در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آشنايي با سيستم عامل ويندوز را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آشنايي با سيستم عامل ويندوز ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آشنايي با سيستم عامل ويندوز

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:65 صفحه

قسمتی از فایل:

سالها بود كه كابران ريز كامپيوترهاي  و سيستم هاي سازگار با ان ، سيستم عامل را مترادف با  مي دانستند . از سال 1981 كه نخسين نسخه  عرضه شد تا زماني كه با ظهور عامل  ، مجبور به ترك ميدان رقابت شد ، حاكم بي چون و چرا بر ريز كامپيوترها بود . محيط ساده نوشتاري ، فرمانهايي كه بايد آنها را با دقت مي نوشتند ، عدم پشتيباني كامل ابزارهاي صوتي و تصويري ، مديريت نه چندان مناسب حافظه ( حداقل تا نسخه 5 ) و از همه مهمتر عدم وجود بهرهوري مناسب از امكانات سخت افزاري ، نيروي انساني و زمان همگي از كاستي هاي آشكار اين سيستم عامل بودند .

شركت  همواره در پي رفع دشواريهاي  بود و هراز گاهي نيز نسخه جديد با توانايي هاي بيشتر ، نسبت به نسخه هاي قبلي ، ارائه مي كرد . اما اشكال در ذات  بود . سرانجام شركت  ، براي آنكه از قافله عقب نماند ، يك رابط گرافيكي  براي سيستم عامل خود تهيه كرد و آن را با نام  روانه باز كرد .

اغلب كاربرد  بزودي از اين رابط گرافيكي ، به عنوان تكميل كننده سيستم عامل خود استفاده كردند و نتيجه آن شد كه محصولات فراواني براي

كار تحت لواي اين رابط گرافيكي بوجود آمدند .

اما  همچنان  را به عنوان قيم نياز است . بدون  ، مفهومس براي  وجود نداشت و اين  بود كه بايستي سيستم را راه اندازي مي كرد و سپس در صورت تمايل كار بر ( و وجود نرم افزار  ) پروند  به اجرا در مي آمد و روابط گرافيكي برتر  ظاهر مي شد .

با پيشرفت سريع و چشمگير فت آوري سخت افزاري كامپيوتر ، بهاي كامپيوترهاي بسيار قوي به سرعت كاهش يافت و شرايطي فراهم شد كه تعداد زيادي از كاربران بتوانند با پرداختن بهاي مناسبي ، سخت افزار كاملي داشته باشند . حالا زمان آن رسيده بود كه يك سيستم عامل گرافيكي تمام عيار وارد ميدان شود .

بالاخره پس از سر و صداي فراوان و نامگذاري هاي متعدد ، در سال 1995 ميلادي ، شركت  محصول نهايي خود را با نام 95  روانه بازار كرد .

سيستم عامل جديد بزودي جاي خود را در ميان كاربران ريز كامپيوترها بازكرد و در زمان كوتاهي عرصه را بر  تنگ كرد‌.‌« از برجسته‌ترين

ويژگيهاي  مي توان به موارد زير اشاره كرد :

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر