6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 50758
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1517
  • تعداد فروش: 3

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد راگبی

دانلود تحقیق درمورد راگبی

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد راگبی

با دانلود تحقیق در مورد راگبی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق راگبی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق راگبی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد راگبی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

راگبی یا راگبی فوتبال در مفهوم عام خود همه ورزش‌هایی را در برمی‌گیرد که از نوعی فوتبال که در مدرسه راگبی در انگلستان بازی می‌شد، ریشه گرفته‌اند. یعنی: راگبی ۱۵ نفره، راگبی ۱۳ نفره، فوتبال امریکایی، فوتبال استراليايی، و فوتبال کانادایی. البته امروزه راگبی فقط به همان دو ورزش اول گفته می‌شود.


 

تاریخچه

 

در داستان‌های مربوط به پيدايش ورزش راگبی آمده است؛ در سال ۱۸۲۳ ويليام وب اليس دانش آموز مدرسه راگبی انگلستان در هنگام یک مسابقه فوتبال، توپ را با دست برداشته و شروع به دويدن با آن كرد! پس از آن با تغيير قوانين فوتبال ورزش جديدی در مدرسه راگبی ايجاد شد. قديمی ترين نوشته ای كه اين ماجرا در آن نقل شده گزارشی از جامعه راگبی در سال ۱۸۹۷ درباره وجه تسميه اين ورزش است.

 

اسناد موجود در مدرسه راگبی نشان می دهد كه ويليام وب اليس دانش آموز اين مدرسه بوده و مدال افتخاری نيز به نام او در اين آكادمی موجود است. اما مدركی وجود ندارد كه بر صحت اين داستان گواهی بگذارد. هرچند نقش اساسی مدرسه راگبی در شكل گيری و تكامل راگبی غيرقابل انكار است و اولين مقررات اين ورزش در سال ۱۸۴۵ در اين مدرسه تهيه شده است.

يكی ديگر از ورزشهايی كه در پيدايش راگبی تأثير داشته، ورزش هارلينگ است كه در ولز و كورن وال (ناحيه ای در جنوب اسكاتلند) بازی می شد. در اين مسابقه بازیکنان برای رساندن یک توپ به دروازه حریف تلاش می‌کردند. دروازه‌ها معمولا چندین کیلومتر از هم فاصله داشتند و به این ترتیب فرصتی برای مسابقات بزرگ و پرهيجان بین روستاهای هم‌جوار فراهم می‌شد. این ورزش در ولز کاناپان یا کاریاپان نامیده می‌شد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر