6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 50948
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1545

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد چگونه دارو را درست مصرف کنيم ؟

دانلود تحقیق درمورد چگونه دارو را درست مصرف کنيم؟

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد چگونه دارو را درست مصرف کنيم ؟

با دانلود تحقیق در مورد چگونه دارو را درست مصرف کنيم؟ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق چگونه دارو را درست مصرف کنيم؟ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق چگونه دارو را درست مصرف کنيم؟ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد چگونه دارو را درست مصرف کنيم؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قسمتی از فایل:

دادن دارو به کودک

ذکر اين نکته بسيار مهم است که کودک بيمار بزرگسال کوچک شده نيست به عبارت ديگر هر داروي مربوط به بزرگسال را نمي توان حتماً با کم کردن ميزان مصرف ( دوز ) آن به کودکان بخورانيد . کودکان معمولاً نسبت به مصرف دارو مقاومت نشان مي دهند . براي راحت تر شدن کار ، بعضي داروها را مي توانيد با آب يا شير رقيق کنيد و به کودک بخورانيد که البته در اين مورد حتماً با دکتر داروساز داروخانه مشورت کنيد .

* چه مقدار از دارو را بايد مصرف کرد ؟

مقدار دارويي که بيمار بايد مصرف کند توسط پزشک محاسبه و در نسخه قيد مي شود . تنها کاري که بيمار بايد انجام دهد اين است که دقيقاً مطابق توصيه پزشک و داروساز ، دارو را مصرف کند ، يعني اولاً در هر بار مصرف ،‌مقدار داروي تجويز شده را بطور کامل مصرف نمايد و ثانياً طول درمان توصيه شده را به پايان برساند .

*مصرف داروي تجويز شده :

بيمار بايد مطابق دستور پزشک داروي خود را به مقدار تجويز شده مصرف نمايد . زيرا مصرف کم يا زياد داروها به نفع بيمار نيست . در صورتيکه دارو کمتر از مقدار تجويز شده مصرف شود ممکن است نتواند عوارض بيماري را علاج کند و در نتيجه زمان بيماري طول بکشد و يا حتي بدتر شود . همچنين بيمار نبايد تصور نمايد که اگر بيش از مقدار توصيه شده دارو مصرف کند زودتر سلامتي خود را به دست خواهد آورد . زيرا مقدار تجويز شده به ميزان کافي است و اگر بيش از اندازه مصرف شود موجب تشديد عوراض جانبي ناخواسته و مسوميت مي شود . رعايت ميزان مصرف دارو در مورد قرصها و کپسولها مشکل زيادي بدليل ثابت بودن ميزان دارو در آن ندارد ولي در هنگام مصرف مايعات دارويي ، بيمار بايد دقت داشته باشد که به اندازه تجويز شده مصرف کند . براي اين کار بايد توجه داشته باشد پيمانه را کاملاً پر از دارو بکند . در مواردي که از قاشق به عنوان پيمانه استفاده شود بايد نوع قاشق را در نظر داشته باشد ، چون قاشقهاي مختلف از نظر حجم با هم متفاوت هستند .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر