4,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 51312
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1477

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد کم تحرکی

دانلود تحقیق درمورد کم تحرکی

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد کم تحرکی

با دانلود تحقیق در مورد کم تحرکی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق کم تحرکی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق کم تحرکی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد کم تحرکی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قسمتی از فایل:

کم تحرکی = آغاز بیماری

 یکی از عوامل مهم شیوع بسیاری ازبیماریهای جسمی و روانی روی آوردن به زندگی ماشینی و پیرو آن نداشتن تحرک است و این موضوع (عدم تحرک فیزیکی شخص) با بالا رفتن سن جدی تر می شود و به عنوان یک خطر مهم برای سلامتی خود را نشان می دهد.(چون به طور طبیعی همزمان با بالا رفتن سن تمایل فرد به تحرک و فعالیت بدنی کاهش می یابد)

نزدیک به 70درصد از مراجعات به مراکز درمانی ناشی از بیماریهایی است که کم تحرکی عامل اصلی بوجود آمدن آنها در فرد بعد از وراثت و  برخی عواملی که فرد در بوجود آمدن آن بیماری نقشی نداشته است ... بیماری هایی از جمله : مرض چاقی. درد مزمن مفاصل . فشار خون . چربی خون. قند خون . بسیاری از ناراحتی های قلبی عروقی و غیره که حدود 70% از مراجعان را شامل خواهد شد .

اما اختلالات روحی و روانی را نیز باید اضافه کرد ... اختلالاتی از جمله افسردگی . اضطراب که بیشترین شیوع را در کم تحرکی دارا خواهند بود ... 

شاید کلمه افسردگی یا دیپریشن را این روز ها زیاد شنیده باشید و یا کلمه اضطراب اما همین دو کلمه ساده می توانند زندگی عادی فردی را به طور جد دچار اختلال کرده و خودشان به تنهایی باعث بیماری های جسمی شوند که چون جنبه روانی داشته اند به این سادگی ها به درمان جواب نمی دهند  ودر مواردی حتی عث مشکلات خانوادگی خواهد شد ...!

http://www.tebyan.net/aspnet_client/TinyMCE/JScripts/tiny_mce/plugins/emotions/images/smiley-138.gifبی حالی و خمودگیhttp://www.tebyan.net/aspnet_client/TinyMCE/JScripts/tiny_mce/plugins/emotions/images/smiley-131.gif  ناراحتی های روحی    http://www.tebyan.net/aspnet_client/TinyMCE/JScripts/tiny_mce/plugins/emotions/images/smiley-112.gif   بی اعتمادی به دیگران http://www.tebyan.net/aspnet_client/TinyMCE/JScripts/tiny_mce/plugins/emotions/images/smiley-121.gif  عوض شدن زندگی معمول و برخی عادتهای مهم و لازم http://www.tebyan.net/aspnet_client/TinyMCE/JScripts/tiny_mce/plugins/emotions/images/smiley-133.gifعصبانیتهای بی جا و دائمیhttp://www.tebyan.net/aspnet_client/TinyMCE/JScripts/tiny_mce/plugins/emotions/images/smiley-129.gif  تنهایی و انزوا http://www.tebyan.net/aspnet_client/TinyMCE/JScripts/tiny_mce/plugins/emotions/images/smiley-109.gif

همه از عوارض و نشانه های افسردگی های حاد و تا حدی معمول خواهد بود. که همه قابل پیشگیری و درمان بدون قرص و آمپول هستند .

بنا براین با داشتن تحرک و انجام روزانه فعالیتهای ورزشی می توان تا حد زیادی از بیماری های جسمی و روانی ناشی از این بیماری قرن و شایع جلو گیری کرد .

ورزش علاوه بر پر کردن اوقات فراغت به بهترین وجه شادابی و نشاط را به افراد هدیه کرده و به تنهایی  می تواند مقاومت طبیعی بدن انسان را در برابر بیماریهایی که ذکر شد و همچنین استرس های معمول بالا برده و در مجموع امید به زندگی و اعتماد به نفس را در فرد تا حد زیادی تقویت کند .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر