10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 51393
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1457

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد درباره دستور FDISK و چگونگي كار با آن

دانلود تحقیق درمورد درباره دستور FDISK و چگونگي كار با آن

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد درباره دستور FDISK و چگونگي كار با آن

با دانلود تحقیق در مورد درباره دستور FDISK و چگونگي كار با آن در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق درباره دستور FDISK و چگونگي كار با آن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق درباره دستور FDISK و چگونگي كار با آن ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد درباره دستور FDISK و چگونگي كار با آن

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:68 صفحه

قسمتی از فایل:

FDISK دستوري براي پارتيشن بندي هاردديسك است و 2 نگارش تحت DOS و ويندوز آن موجود است . با اجراي اولي FAT16 و دومي FAT32 ايجاد مي شود . FAT32 اسامي طولاني تري را براي فايل ها پشتيباني مي كند . براي اجراي اين نرم افزار ابتدا بايد توسط ديسكت راه انداز (StartUp) سيستم را راه اندازي و سپس با تايپ دستور Fdisk آن را اجرا كنيد . اولين پرسشي كه پس ازاجراي آن از شما مي‌شود اين است كه آيا مايليد پارتيشن هاي بزرگتر از 2 گيگابايت داشته باشيد ، به اين پرسش جواب مثبت بدهيد . پس از آن وارد صفحه اصلي خواهيد شد . در اينجا در صورت وجود پارتيشن هاي قبلي بايد ابتدا قسمتهايي را كه مي خواهيد مجدداً پارتيشن بندي كنيد . ار بين ببريد . البته در اين صورت تمام اطلاعات موجود روي آنها از بين خواهد رفت . پس از آن مي توانيد پارتيشن هاي جديد را ايجاد كنيد . براي از بين بردن پارتيشن هاي قبلي بايد درايوهاي منطقي Extended Partition و سپس Primary Partition را پاك كنيد و هنگام ايجاد دقيقاً برعكس عمل كنيد .

Primary Partition همان پارتشن C  يا پارتيشن اوليه و اصلي است . Extende Partition بقيه فضاي هارد است كه به درايوهاي منطقي تقسيم خواهد شد . در طول پارتيشن بندي اخطاري مبني بر تعيين پارتيشن فعال به شما داده مي شود . اين همان پارتيشني است كه سيستم از روي آن راه اندازي مي شود و معمولآً همان C رابراي آن انتخاب مي كنند . دقت كنيد اين پارتيشن ها پيش از فرمت شدن قابل استفاده نيستند .


چگونه 2 رايانه را هارد به هارد كنيم ؟

براي انتقال اطلاعات از سيستمي به سيستم ديگر راههاي متعددي وجود دارد ؛ اما اصولاً رسانه هاي جابجاكننده اطلاعات به 2 بخش آنلاين (Online) و آفلاين (Offline) تقسيم مي شوند . بخش اول ، انواع شبكه است . شبكه هاي Ethernet متداول ترين نوع آنهاست . اين روش به كارت شبكه و كابل كشي نياز دارد . البته با وجود قدري پيچيدگي و دردسر بهترين راه همين است . استفاده از كابلهاي لينك نيز در واقع ايجاد نوعي شبكه است . كابلهاي Parallel ، Serial و USB هر 3 اين امكان را دارند كه البته 2 مدل اول به دليل سرعت پايين تقريباً منسوخ شده اند . غير از رسانه‌هاي آنلاين روشهاي آفلاين نيز وجود دارد كه معمولاً به چند دليل به كار گرفته مي شوند يكي دسترسي نداشتن به انواع شبكه دوم فواصل دور با پايين بودن سرعت اتصال و در آخر موارد امنيتي كه اجازه انتقال اطلاعات را به صورت آنلاين نمي دهد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر