6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 51398
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1459

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد رشته دامپزشكي

دانلود تحقیق درمورد رشته دامپزشكي

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد رشته دامپزشكي

با دانلود تحقیق در مورد رشته دامپزشكي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق رشته دامپزشكي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق رشته دامپزشكي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد رشته دامپزشكي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:

رشته دامپزشکي در ذهن يک دانش آموز دبيرستان ابعاد بسيار محدود و معيني دارد، در بعضي موارد تصورات نادرست نيز ذهن دانش آموزان ما و بلکه عامه مردم را اشغال کرده است.
در حال حاضر رشته دامپزشکي با علوم تغذيه و علوم آزمايشگاهي ارتباط کاري خوبي پيدا نموده. وظيفه اين رشته پيشگيري و درمان بيماري‌هاي دامي و ريشه کني و تامين بهداشت عمومي دام مي‌باشد بخش جراحي در رشته دامپزشکي با همه جذابيت‌هايش داراي مشکلات و سختي‌هايي است که در بخش عکس مي‌توانيد قسمتي از اين سختي‌ها را ببينيد.
کنترل بهداشتي بيماري‌هاي مشترک بين انسان و دام و کنترل بهداشتي و مواد غذايي که از دام بدست مي‌آيد از ديگر وظايف اين رشته است. اين رشته دوره مقطع کارداني و دکتراي حرفه‌اي عرضه ميگردد. فارغ‌التحصيلان دوره کارداني به عنوان کاردان دامپزشک و تحت نظر دکتر دامپزشک در کلينيک يا مراکز تحقيقاتي مشغول به کار مي‌شوند. طول دوره کارداني 2 سال و طول دوره دکتراي حرفه‌اي حدود 6 سال است. دانشجويان اين رشته بايد ادامه کار در اين رشته از توانايي جسمي و علاقمندي کافي برخوردار باشند تا بتوانند در شرايط مختلف آب و هوايي فعاليت کنند.

سطوح رشته:

رديف

نام دانشگاه

کارداني

کارشناسي

ارشد

دکترا

1

آزاد- بابل

 

 

 

2

آزاد- بجنورد

 

 

 

3

آزاد- بهبها ن

 

 

 

4

آزاد- بيرجند

 

 

 

5

آزاد- تبريز

 

 

6

آزاد- داراب

 

 

 

7

6,000 تومان

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر