7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 51634
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1442

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تمر

دانلود تحقیق درمورد تمر

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد تمر

با دانلود تحقیق در مورد تمر در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تمر را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تمر ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تمر

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:22 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

در عصر حاضر، پيشرفت هاي صنعتي و بهره‌گيري از آنها در عرصه هاي مختلف زندگي، انتقال پيام و برقراري ارتباطات را آسان كرده‌ است. اما هنوز هم، اختلافات فرهنگي، زباني و توانايي‌هاي متفاوت جوامع در بهره‌برداري مناسب از وسايل انتقال ارتباطات جديد و پيشرفته در سطح وسيع و همه جانبه، جزو موانع استفاده از اطلاعات است. جامعه‌اي كه به دليل نداشتن توان اقتصادي مناسب نتواند در همه زمينه‌ها از علوم و تكنولوژي پيشرفته براي ايجاد ارتبط و در نتيجه انتقال اطلاعات استفاده كند، مسلماً به اندازة يك جامعه پيشرفته قدرت برابري در مقابل رويدادها و يا رفع نيازهاي متفاوت اعضاي خود را ندارد.

بنابراين، وجود يك وسيله برقراري و ارتباط و انتقال پيام جهاني كه به قدر راههاي ديگر ارتباطي نياز به پشتوانه هاي اقتصادي نداشته  باشد، بسيار مهم است و تمبر از جمله وسايلي است كه اين منظور را برآورده مي‌كند.

تمبر بهترين وسيله ارتباطي و اطلاعاتي است. خواه بر روي آن يك شاهكار هنري نقش بسته باشد و خواه طرحي نمادي، يا يك عكس كوچك را در برگيرد. تمبر پستي اين توانايي جالب توجه را دارد كه اصول زيبايي شناسي را تعميم داده و به عنوان ابزاري در خدمت فرهنگ قرار گيرد.

تمبر در جوامع مختلف بشري نقش‌هاي مختلفي را از جهات فرهنگي و سياسي ايفا كرده است كه از بين آنها مي‌توان به نشر فرهنگها، ايجاد روابط دوستانه بين ملتها، برقراري عدالت و صلح جهاني، تشويق ملتهاي قدرتمند براي كمك به مردم نيازمند در جهان سوم، ايجاد انگيزه‌هاي بشر دوستانه وآزادي ملتها از سلطه خودكامگان اشاره كرد.

اين نياز به ارتباط و تبادل فرهنگي ارزش تمبر پستي را بر همگان روشن مي‌سازد. تمبر پستي با زبان تصوير، يا به عبارت ديگر استفاده از يك زبان همگاني سخن مي‌گويد: زباني كه احتياج به ترجمه ندارد و در همه جاي دنيا و در هر فرهنگي مي‌تواند پيام رسان باشد. اين قطعه كوچك و جهانگرد ، تصوير است واجد ارزش‌هاي هنري، همراه با خلاقيت و زيبايي كه هدف خاص هنرمند راكه همانا پيام رساني است، برآورده مي‌كند.

هنرمند درك حس بصري پيام‌گيرنده را در انتقال بهتر مفاهيم در اختيار مي‌گيرد و به كمك عوامل فني و چاپ در به دست‌آوردن ماحصل كار، كوشش مي‌كند. كاري كه پيش از هرچيز يك اثر هنري است.

استفاده از تمبر فاصله‌هاي مكاني و زباني موجود بين ممالك را از بين رده و با يك زبان واحد، مردم دنيا را متحد مي‌كند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر