8,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 51665
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1459

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد جزوه راهنماي درس زيست شناسي عمومي

دانلود تحقیق درمورد جزوه راهنماي درس زيست شناسي عمومي

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد جزوه راهنماي درس زيست شناسي عمومي

با دانلود تحقیق در مورد جزوه راهنماي درس زيست شناسي عمومي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق جزوه راهنماي درس زيست شناسي عمومي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق جزوه راهنماي درس زيست شناسي عمومي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد جزوه راهنماي درس زيست شناسي عمومي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:23 صفحه

قسمتی از فایل:

به نام آنكه بيم از اوست و اميد از او

دانشجوي عزيز ضمن عرض تبريك به مناسب موفقيت شما در امتحان ورودي ، اميد چنان است كه با تكيه بر توكل و تلاش مسئوليت سنگيني را كه در جهت ارتقاء علمي و معنوي خود و پيشرفت و سربلندي جامعه بر دوش داريد بخوبي از عهده برآئيد .

درسي كه در پيش رو داريد زيست شناسي عمومي با ارزش 2 واحد است كه آن را با استفاده از كتاب زيست شناسي عمومي تاليف هيات مولفان چاپهاي جديد (1979 و 1380 به بعد) مطالعه خواهيد كرد . كتاب مزبور از انتشارات مركز نشر دانشگاهي است وبراحتي مي توان آن را از كتابفروشي هاي موجود در بازار خريداري نمود .

اين كتاب شامل دو قسمت زيست جانوري و زيست گياهي مي باشد كه مجموعاً 30 فصل را تشكيل مي دهد . اگرچه بخش عمده اي از معلومات مندرج در كتاب فوق را دانش آموزان رشته تجربي در سالهاي دبيرستان و پيش دانشگاهي آموخته اند ؛ فصولي هم وجود دارد كه اطلاعات نويني را با طرحي خلاصه شده ولي جامع در اختيار خواننده قرار مي دهد . بديهي است مطالعه همه فصول كتاب دايره معلومات دانشجو را وسعت مي بخشد ولي به علت حجيم بودن ، آنهم در ازاي 2 واحد درسي ، بهتر ديديم كه قسمتهاي مربوط به دستگاههاي بدن انسان و رده بندي جانوران را حذف نموده توجه خويش را روي بخشهاي عمومي تر كتاب و فصلهاي مربوط به جهان گياهي متمركز نمائيم .

به منظور ايجاد انگيزه براي مطالعه بهتر ، سوالاتي براي هر فصل در نظر گرفته شده است . سوالات از انواع مختلف از قبيل توضيحي ، تشريحي ، تعريفي ، پر كردن جاهاي خالي ، جوابهاي كوتاه و از اين قبيل مي باشد و بديهي است كه نمونه هاي متنوع تري را هم در امتحانات خواهيد داشت . لهذا نبايد بهيچ وجه اكتفا به سوالات داده شده نمائيد و براي موفقيت در امتحان لازم است كليه قسمتهاي هر فصل را مورد مطالعه دقيق قرار دهيد . بهرحال به عنوان تكاليف دوره اي مطابق با جدول ارائه شده سوالات را پاسخ داده ارسال نمائيد . قبل از اقدام به جواب دادن فصل مربوطه را با دقت بخوانيد و پس از حصول اطمينان از درك مطلب به پاسخ دادن بپردازيد .

لازم به يادآوري است كه امتياز نهائي از 100 محاسبه مي شود كه 30 نمره آن مربوط به امتحان ميان ترم ، 50 نمره مربوط به امتحان پايان ترم و 20 نمره از آن تكاليف و حضور در جلسات حضوري مي باشد . لطفاً هر ده روز يك بار يك تكليف را به نحوي كه برايتان مقرر شده است ارسال داريد تا تصحيح‌آنها مفيد افتاده در امتحانات مساعدت نمايد .

با آرزوي توفيق


جدول تكاليف

تكليف اول : فصلهاي اول ، دوم ، سوم و چهارم      تا پايان هفته سوم ارسال شود.

تكليف دوم : فصلهاي پنجم و ششم                     تا پايان هفته پنجم ارسال شود.

تكليف سوم : فصلهاي هفتم و هشتم                             تا پايان هفته ششم ارسال شود.

امتحان ميان ترم

 

تكليف چهارم : فصلهاي‌ نوزدهم و بيست و يكم     تا پايان هفته دهم ارسال شود.

تكليف پنجم : فصلهاي بيست و سوم ، بيست و چهارم ، بيست و پنجم

          تا پايان هفته سيزدهم ارسال شود.

تكليف ششم : فصل بيست و نهم               تا پايان هفته چهاردهم ارسال شود.

امتحان پايان ترم

توجه : لطفاً براي ارسال تكاليف به سوالات ستاره دار پاسخ دهيد .


فصل 1 : مقدمه اي بر زيست شناسي

*1-به نظر شما از بين ويژگيهاي جانداران يعني ساختار ، تغذيه ، رشد و نمو ، تحريك پذيري ، حركت ، توليد مثل و بالاخره فرگشت يا تكامل كداميك نقش موثرتري را در حيات جاندار ايفا مي كند ؟

نظر خويش را با ذكر دلايلي چند به اثبات رسانيد .

*2-روش‌زيست‌شناسان در پژوهشها را با ذكر يك مثال بطور خلاصه معرفي‌كنيد.

3-با بحث و پرس و جو از افراد مطلع مثالهايي در ارتباط با كاربردهاي زيست شناسي در زمينه پيشرفتهاي كشاورزي و دامداري بياوريد .

4-با چه روشهايي مي توان مواد را از يكديگر جدا كرد ، مختصراً توضيح دهيد .

*5-براي مشاهده و ياانجام‌هر يك از موارد ذيل چه روشهايي را پيشنهاد مي‌كنيد .

الف- مشاهده اندامهاي مختلف بدن مگس سركه

ب-مشاهده سلولها و بافتهاي مقطعي از ساقه

ج-مشاهده اندامكها و ضمائم درون سلول بدون استفاده از رنگ آميزي

د-جدا كردن مواد تشكيل دهنده يك محلول چند رنگيزه اي


پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر