6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 51970
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1558

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تحليلي بر Thin Client

دانلود تحقیق درمورد تحليلي بر Thin Client

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد تحليلي بر Thin Client

با دانلود تحقیق در مورد تحليلي بر Thin Client در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تحليلي بر Thin Client را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تحليلي بر Thin Client ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تحليلي بر Thin Client

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قسمتی از فایل:

چكيده

در اين گزارش نگاهي داريم بر استفاده از Thin Client كه در آن چگونگي به كار گيري Thin Client, معماري آن, مزايا و محدوديتهاي موجود را  مورد بررسي قرار مي دهيم.

در اين گزارش همچنين تحليلي ساده از مقايسه هزينه ها در استفاده از Thin Client در مقابل رايانه هاي معمولي انجام گرديده است.

با توجه به اينكه استفاده از ترمينال سرويس, در هر صورت همراه با كاهش هزينه ها خواهد بود, در اين گزارش استفاده از Thin Client مورد توجه مي باشد و نه رايانه هاي شخصي.

مقدمه

به كارگيري Thin Client چگونه است؟

مدل استفاده از Thin Client بر مبناي قرار دادن نرم افزارهاي كاربردي نصب شده براي يك سرور مركزي (ترمينال سرور) كه اين نرم افزارها در حال ارائه خدمات به يك يا چند سرويس گيرنده هستند.

در اين حالت كليه ي پردازش ها بر روي سرور مركزي انجام مي گيرد و دستگاه سرويس گيرنده تنها به صورت يك ترمينال عمل كرده و اطلاعات مربوط به صفحه كليد وماوس را به سرويس دهنده ارسال و اطلاعات مربوط به صفحه نمايش را از آن در يافت مي كند.











شكل I  نماي خارجي TC                      شكل II نماي خارجي TC

 

معماري

محيط Thin Client

در محيط Thin Client , دستگاه سرويس گيرنده فقط با ترمينال سرور ارتباط دارد. ترمينال سرويس به عنوان يك واسطه ميان سرويس گيرنده و سرويس دهنده هاي ديگر فعاليت مي كند.تمامي پردازش هاي مربوط به نرم افزار هاي كاربردي توسط ترمينال سرور انجام مي گيرد و تنها اطلاعات مربوط به صفحه نمايش و چاپگر به دستگاه گيرنده ارسال مي شود.

دستگاه سرويس گيرنده عمل مربوط به هماهنگي تصاوير دريافتي و همچنين ارسال اطلاعات صفحه كليد و ماوس را به ترمينال سرويس دهنده عهده دار مي باشد.

در اين روش پهناي باند شبكه بين Thin Client و ترمينال سرويس, خيلي مهم نخواهد بود از اينرو اين روش راه حل مناسبي است, جهت استفاده در سازمانهايي كه داراي شعب و دفاتر رادور مي باشند. پهناي باند بين سرويس دهنده ها بايد از بازدهي بالايي برخوردار باشد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر