7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 53930
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1547

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد رابطه كم رويي با حافظه

دانلود تحقیق درمورد رابطه كم رويي با حافظه

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد رابطه كم رويي با حافظه

با دانلود تحقیق در مورد رابطه كم رويي با حافظه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق رابطه كم رويي با حافظه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق رابطه كم رويي با حافظه ادامه مطالب را بخوانید.

 

نام فایل:تحقیق در مورد رابطه كم رويي با حافظه

فرمت فایل: word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:18 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

اگر مي خواهيد از نگراني دور باشيد، شيوة سر ويليام اسلد را اجرا كنيد. در چهار ديواري امروز زندگي كنيد نگران آينده نباشيد هر روز فقط تا وقت خواب زندگي كنيد. از خدا بپرسيد اگر نتوانم مسئله ام را حل كنم برترين چندي كه پيش آيد چيست. خدا را از تقلد ذهني براي پذيرش برترين وضع آماده كنيد اگر لازم شد. سپس با خونسردي بكوشيد. برترين وضعي را كه از نظر ذهني آماده پذيرش آن شده ايد بهبود بخشيد. آيا متقاعد شده ايد كه مي توانيد رها از اضطراب، تفكر منفي، تصوير ذهني بد، روابط ناخوشايند با ديگران و ساير عادات ناشي از انديشه هاي اشتباه زندگي كنيد؟ مي توانيد با برنامه ريزي ناهوشيار خود، نوارهاي منفي گذشته ها را با نوارهاي جديد تعويض كنيد. مي توانيد از نور ضعلي بسازيد كه براي شما و ديگران اسباب شادي باشد. مي توانيد به انسان جديدي با زندگي به علاوه تغيير شكل دهيد، بدانيد كه مانند من موفق خواهيد شد.


نام: سحر رحمتي، نرگس كلانتري، مينا علي مرادي

موضوع: رابطه كم رويي با حافظه

هدف از انتخاب موضوع: در يك كتاب روان شناسي مطلبي درباره تأثير كم رويي بر حافظه نوشته است. و هدف از انتخاب موضوع بررسي درستي اين فرضيه است.

نوع متغير تصادفي: كيفي اسمي

جامعه: افرادي كه كم رو و خجالتي هستند

نمونه: 20 نفر از دانش آموزان دوم انساني

داده: پرسش نامه


جزئيات پروژه

هدف از انتخاب موضوع: در يك كتاب روان شناسي مطلبي درباره تأثير كم رويي بر حافظه نوشته است و هدف از انتخاب موضوع بررسي درستي اين فرضيه است

هدف: بررسي درستي اين فرضيه است.

نوع متغيير: كيفي اسمي

جامعه: افرادي كه كم رو و خجالتي هستند

نمونه: 20 نفر از دانش آموزان انساني

داده: پرسشنامه


 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر