8,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 53937
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1733

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد رفتار ساخت فشار حلقوي در چاهها با دما و فشار بالا

دانلود تحقیق درمورد رفتار ساخت فشار حلقوي در چاهها با دما و فشار بالا

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد رفتار ساخت فشار حلقوي در چاهها با دما و فشار بالا

با دانلود تحقیق در مورد رفتار ساخت فشار حلقوي در چاهها با دما و فشار بالا در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق رفتار ساخت فشار حلقوي در چاهها با دما و فشار بالا را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق رفتار ساخت فشار حلقوي در چاهها با دما و فشار بالا ادامه مطالب را بخوانید.

 

نام فایل:تحقیق در مورد رفتار ساخت فشار حلقوي در چاهها با دما و فشار بالا

فرمت فایل: word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:33 صفحه

قسمتی از فایل:

خلاصه

ساخت فشار به واسطه انبساط سيال در چاههاي فشار و دماي بالا در حالت بسته شدن مي تواند باعث صدمات جدي از جمله خرابي Casng و يا مچاله شدن Fubong شود . براي تعيين اينكه تبديل شرايط در توسعه مخازن HP/HT مورد نياز است از آزمايش منطقه اي استفاده مي شود . كه شامل راندن يك gauge  اندازه گيري كننده در فضاي Annus,Casng استو همچنين شن چاه در مدت 3 ماه كه بعد از آن داده ها اصلاح مي شوندو بازخواني مي شوند .

در ابتدا همة اندازه گيري هاو فشارهاي تعديل شده با شرايط و سرعت مچاله شدن و تركيدن Casng مقايسه مي شود مشاهده مي شود كه فشار حلقوي مربوط به Build up بايد به طور جدي در طراحي Casng در نظر گرفته مي شود . آن طراحي براي مدل هاي تئوري مربوط به فشارBuild up در نظر گرفته مي شود و اطلاعات بدست آمده در مدل هاي قابل اطمينان بكار گرفه مي شوند . اطلاعات اثبات شده در تغييرات دمايي كه (400C-20OC) ( بطور ميانگين ) و فشار در حال كسترش در آنالوس ( صحيح انتخاب شده ) با مدل هاي تئورياساس انبساط گرمايي سيالات آنالوس و Casng و بازكردگي در تراكم رشته Casng است .

در نتيجه اين فاكتورها مي توانند در آناليز چگونگي جواب دادن آنالوس مي توانند ثانياً در نظر گرفته شوند و در دماي بالاتر مدل هاي تئوريك فشار Build up را برآورده مي كنند . اين شايد دليل  باشد كه خصوصيات سيالات تكميل با خصوصيات سبالات مخزن نسبت مي دهند ( انتخاب مي كنند ) .شايد به اين دليل است كه به اختلاف سيالات تكميل و خصوصيات مخزن نسبت داده ميشود مثل وجود آب در بر يك از اين دو ماده . تخمين اساسي در مورد خصوصيات آب خالصمي تواند بهترين حالت تخمين زدن برايفار Buildup باشد . نشست سيالات آنولاز كه به عنوان تعيين كننده فشاردر حال گسترش درشت قبلي چاه با ديواره سيماني بين Casng شده بود در سيمانكاري كلي و بستن آنالوس تنش معيني را بازي نمي كند .

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر