10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 54109
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1561

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد fat

دانلود تحقیق درمورد fat

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد fat

با دانلود تحقیق در مورد fat در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق fat را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق fat ادامه مطالب را بخوانید.

 

نام فایل:تحقیق در مورد fat

فرمت فایل: word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:78 صفحه

قسمتی از فایل:

(file allocation table) fat :

فايل سيستمي كه در اواخر دهه 1970 و اوايل دهه 1980 توليد شد فايل سيستمي بود كه توسط سيستم عامل MS-DOS پشتيباني مي شد. اين فايل به اندازه يك فايل سيستمي ساده اي كه براي فلاپي ديسك درايوهاي كمتر از k500 بود پيشرفت كرد. بعد از آن زمان آن بيشتر و بيشتر به عنوان يك واسطه بكار گرفته شد. به طور متداول سه نوع از فايل سيستمي F AT وجود دارد : FAT32 , FAT16 , FAT12 . دليل تفاوت انواع FAT و اسمهايشان در سايز و در بيتهايي است كه در ساختار واقعي FAT روي ديسك ثبت شده مي باشند. در FAT12، 12 بيت ورودي، در FAT16، 16 بيت ورودي و در FAT32 ، 32 بيت ورودي وجود دارد.

نكات مورد توجه در اين تحقيق :

اعدادي كه با كاراكتر 0x آغاز مي شوند اعداد هگزا دسيمال (مبناي 16) هستند.

هر عددي كه كاراكتر 0X را ندارد عدد دسيمال (مبناي 10) است.

ديگر كدهاي نوشته شده در اين تحقيق به زبان  C هستند. كدهاي ديگر باقي مانده در اين تحقيق به طور آزاد مخلوطي از ديتا المنتهاي 16 و 32 بيتي است.

توضيحات عمومي (تمام انواع فايلهاي FAT قابل اجرا)

تمام فايلهاي سيستمي FAT به طور خودكار براي معماري كامپيوترهاي IBM توسعه پيدا مي كند. اهميت FAT بخاطر اين است كه تمام ساختار داده اي روي ديسك little endian هستند. اگر ما به ورودي يك FAT ،32 بيتي نگاه كنيم داده ها روي ديسك به صورت يك سري از بايتهاي 8 بيتي-شروع بايت صفر و پايان بايت 4- ذخيره مي شوند. در اينجا اين 32 بيت از 00 تا 31 شماره گذاري شده اند .(00 بيت شروع ليست)

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر