12,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 54370
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1853

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آشنايي با user های موجود در ويندوز xp

دانلود تحقیق درمورد آشنايي با user های موجود در ويندوز xp

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد آشنايي با user های موجود در ويندوز xp

با دانلود تحقیق در مورد آشنايي با user های موجود در ويندوز xp در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آشنايي با user های موجود در ويندوز xp را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آشنايي با user های موجود در ويندوز xp ادامه مطالب را بخوانید.

 

نام فایل:تحقیق در مورد آشنايي با user های موجود در ويندوز xp

فرمت فایل: word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:101 صفحه

قسمتی از فایل:

در ويندوز xp دو نوع يوزر داريم يوزر ليميت و ادمين كه يوزر ليميت همانطور كه از اسمش بر مي آيد اختيارات كمتري نسبت به ادمين دارد يوزر ادمين حتي مي تواند پسورد يوزر ليميت و همچنين يوزرهاي ادمين ديگر رو عوض كنه (در run عبارت control userpasswords2 را تيپ كرده واينتر بزنيد بدون دانستن پسورد قبلي پسورد مي توانيد پسورد اين يوزرها را عوض كنيد بدين ترتيب كه روي يوزر دلخواه كليك كنين وreset password را انتخاب كنيد) ولي ليميت قادر به اين كار نيست يوزر ادمين مي تواند اسم هاي مختلفي بخود بگيرد ولي يك يوزر مخفي در ويندوز بطور پيشفرض ساخته مي شود بنام administartor كه اين يوزر همانطور كه گفتم مخفي است واگر برايش پسورد انتخاب نكنيد در هنگام انتخاب يوزر در شروع ويندوز مي توان با دو بار زدن alt+ctrl+del وتايپ administrator در قسمت يوزر وزدن اينتر وارد ويندوز شد پس بايد روي اين يوزر پسورد بذاريم تا كسي بدون پسورد دارد ويندوز نشود.p30net.

 


متوقف كردن درخواستهاي مكرر CD ويندوز در ويندوز XP

اگر شما كاربري هستيد كه زياد با ويندوز XP كار ميكنيد و در ضمن زياد در آن تغييرات ايجاد ميكنيد حتما با اين صحنه مواجه شده ايد كه بعد از هر تغيير سيستمي ويندوز XP از شما درخواست ميكند كه CD آن را درون درايو قرار دهيد تا ويندوز فايلهاي مربوطه را كپي كند. اگر اين كار در سيستم شما زياد تكرار ميشود ( به دلايل مختلف ) ، به شما توصيه ميكنم كه روش زير را براي رهايي از اين درخواست مكرر ويندوز XP انجام دهيد.
اگر اين كار زياد صورت بگيرد به سرعت باعث آسيب ديدن
CD-Rom شما ميشود و بعد از مدتي با كندي خواندن اطلاعات از روي CD و يا حتي اصلا خوانده نشدن اطلاعات از روي CD ميشويد. بنابراين بهتر است از اين آسيب پيشگيري كنيد.
در اين آموزش شما ابتدا بايد پوشه
I386 را كه در CD ويندوز XP قرار دارد را در محلي روي هارد سيستم خود كپي كنيد.
بعد از اين كار مراحل زير را دنبال كنيد :ابتدا از طريق
Run وارد Regedit شده و كليد زير را بيابيد :
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion
سپس در صفحه سمت راست به دنبال كليدي با نام
SourcePath بگرديد. بعد روي آن دوبار كليك كرده و سپس مسير دقيق پوشه I386 را كه روي هاردتان كپي كرديد به عنوان مقدار به آن اختصاص دهيد ( براي مثال اگر نام درايو CD-Rom شما H باشد مقدار اين كليد H:\I386 است ، كه شما بايد براي مثال آن را به G:\I386 تغيير دهيد كه G نام همان درايوي است كه شما پوشه را آنجا كپي كرديد ).

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر