10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 54853
  • فرمت فایل دانلودی : .zip
  • تعداد مشاهده : 2776
  • تعداد فروش: 136

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح جابر درمورد منظومه شمسی

دانلود طرح جابر درمورد منظومه شمسی

0 2.8k
دانلود طرح جابر درمورد منظومه شمسی

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع منظومه شمسی را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر منظومه شمسی است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر منظومه شمسی را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع منظومه شمسی در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرمنظومه شمسی

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

منظومه شمسی:منظومه‌ی شمسی که آن را سامانه‌ی خورشیدی هم می‌نامند، مجموعه‌ای است از یک ستاره به نام خورشید و تعدادی اجرام آسمانی است که به دور آن می‌چرخند. این منظومه از نه سیاره‌ی اصلی به نام‌های تیر(عطارد)، ناهید، زمین، بهرام (مریخ)، هرمز (مشتری)، کیوان (زحل)، اورانوس و نپتون و پلوتون تشکیل شده است. . چهار سیاره نخست، سیارات درونی یا زمین‌سان هستند و بیشتر از سنگ ساخته شده‌اند و چهار سیاره دیگر سیارات بیرونی یا غول‌های گازی هستند و از گازهای مختلف ساخته شده‌اند. علاوه بر این اجرام، منظومه شمسی دارای اجرام دیگری از جمله ماه‌ها، سیارک‌ها، شهاب‌وارها، شهاب‌ها، شهاب‌سنگ‌ها و دنباله‌دارهاست.

عطارد: عطارد یا تیر نخستین و نزدیکترین سیاره منظومه شمسی به خورشید است. از نظر اندازه نسبت به دیگر سیارات بعد از پلوتو کوچکترین آنها نیز به حساب می آید. قطر آن 4880 کیلومتر است.

زهره: زهره یا ناهید دومین سیاره منظومه شمسی است و از سیاره‌هایی است که می‌توان آن را به آسانی در آسمان پیدا کرد. این سیاره درخشان بیش از هر سیاره دیگر ، به زمین نزدیک می‌شود و در نزدیکترین نقطه به 42 میلیون کیلومتری ما می‌رسد. در روشنترین حالت ، پس از ماه ، درخشنده‌ترین جرم آسمانی است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر