10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 54876
  • فرمت فایل دانلودی : .rar
  • تعداد مشاهده : 1557

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح جابر درمورد جنگل جیغ

دانلود طرح جابر درمورد جنگل جیغ

0 1.6k
دانلود طرح جابر درمورد جنگل جیغ

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع جنگل جیغ را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر جنگل جیغ است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر جنگل جیغ را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع جنگل جیغ در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرجنگل جیغ

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

تحقیق زمینه ای:

طبیعت همواره انسان را جذب می‌کند و این امر انکارناپذیر است. انسان‌ها همواره تمایل دارند که در میان درختان راه بروند و با این کار به طبیعت خود بازگردند و انگیزه زندگی را در خود تقویت کنند. در این میان اگرچه پارک‌ها و بوستان‌ها همان احساس سرزندگی را در اقشار مختلف جامعه تقویت می‌کنند، اما هیچ چیز جای درنگی کوتاه در دل جنگل بکر و دست‌نخورده را پر نمی‌کند.جنگل همیشه یکی از جذابیت ترین جاذبه های طبیعی برای گردشگران به شمار می آید. اغلب افراد زمانی که حرف از گذراندن اوقات فراغت و تعطیلات میشود، ترجیح می دهند به جنگل بروند. اما همانطور که این جاذبه طبیعی می تواند حس خوب در افراد ایجاد کند، در برخی موارد هم باعث ترس و وحشت ممکن است بشود.  تصور کنید همین که شب آغاز می شود و ماه در آسمان نمایان می شود، از درختان و زمین های جنگل صداهای عجیب و وحشتناک به گوشتان می رسد.

روزها جنگل همه چیز کاملا عادی و آرام است. شب‌هنگام اما صدایی عجیب و وحشتناک از درختان این جنگل به گوش می‌رسد. صدایی شبیه سوت یا جیغ که به محض تاریک شدن هوا شنیده‌ شده و تا سپیده دم ادامه دارد. شنیدن صدای جیغ در جنگل شاید یکی از ترسناک ترین اتفاقاتی باشد برای افرادی که تصمیم به اقامت شبانه در جنگل گرفته اند، بیافتد.

شواهد نشان می‌دهد که درختان می‌توانند بیماری، موسیقی و هیجان انسان را درک کرده و مانند یک دروغ‌سنج عمل کنند. بسیاری بر این باور بودند نیشکر در پاسخ به صدای آهنگین رفت‌وآمد سوسک‌ها و زنبورهای‌وحشی عسل رشد می‌کند.اما در نهایت یکی از دانشمندان با استفاده از دستگاهی مشابه دروغ‌سنج شواهد محکمی مبنی بر اینکه درختان نیز احساس دارند و می‌توانند به نوبه‌خود در قبال اتفاقات و اعمال واکنش دهند، ارائه داد.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر