10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 54885
  • فرمت فایل دانلودی : .zip
  • تعداد مشاهده : 1444

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح جابر درمورد ورزش

دانلود طرح جابر درمورد ورزش

0 1.4k
دانلود طرح جابر درمورد ورزش

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع ورزش را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر ورزش است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر ورزش را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع ورزش در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرورزش

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

تحقیق زمینه ای:

زندگي بشر روز به روز به سمت ماشيني‌شدن، بي‌تحرکي و فعاليت نداشتن پيش مي‌رود که موجب بروز مشکلات فراواني براي بدن انسان به خصوص سيستم قلب و عروق مي‌شود. يکي از اين مشکلات بيماري فشارخون بالا است. وقتي گفته مي‌شود شخصي دچار بيماري فشارخون بالا شده به اين معني است فشارخون آن فرد از محدوده طبيعي خود که ميان 8/12 ميلي متر جيوه و 9/14 ميلي‌متر جيوه است، خارج شده و افزايش مي‌يابد و به‌صورت ثابت باقي مي‌ماند‌.بيماري فشار‌خون بالا يکي از عمومي‌ترين اختلالات طبي است و ارتباط مثبتي ميان خطر شيوع بيماري‌هاي قلبي عروقي و فشار خون وجود دارد. به ازاي هر افزايش در فشار خون به اندازه 1/2 ميلي‌متر جيوه، خطر شيوع بيماري‌هاي قلبي عروقي دو برابر مي‌شود. اين بيماري به‌صورت کامل و دايمي ‌قابل درمان نيست بلکه به وسيله دارو فقط قابل کنترل است و مي‌توان به اين وسيله از پيشرفت بيماري جلوگيري کرد.

علاوه بر دارو درماني، روش ديگري نيز براي درمان فشارخون بالا وجود دارد که بدون دارو و بدون عوارض است و اثرهاي بسيار مهمي‌را روي فشارخون مي‌گذارد. اين روش درماني همان ورزش است.در اجراي اين روش درماني، از ورزش‌هاي استقامتي مانند پياده‌روي، جاگينگ (دوي نرم)، دوچرخه سواري و يا هر فعاليت سبکي که به مدت طولاني انجام گيرد، استفاده مي‌شودوپس ازپيشرفت و بهبود تمرين و ايجاد سازگاري‌هاي لازمه (حدود 4 تا 6 هفته)، ورزش‌هاي مقاومتي مانند تمرين با وزنه‌هاي سبک به عنوان يک مکمل تمريني به برنامه تمريني بيمار اضافه مي‌شود.از آنجایی که ورزش باعث قدرتمندشدن قلب می‌شودازفشارخون می‌کاهد.یک قلب ضعیف نیازداردتابیشترکارکندوپمپاژخون بیشتری انجام دهد.مشکلات مربوط به عروق خون معمولازمانی که فشارخون بالاباشدایجاد می‌شوند. ورزش‌های قلبی-عروقی و هوازی،ورزش‌های قدرتی و ورزش‌های کششی به کاهش فشار خون کمک می‌کنند.برای شروع از ورزش‌های آرام مثل پیاده‌روی،شناودوچرخه‌سواری آغازکنید.قبل از شروع هر ورزشی بدن راگرم کنید.حتماحرکات آرام مثل حرکات کشی رادربرنامه داشته باشید.در پایان ورزش بدن راسردکنید

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر