10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 54902
  • فرمت فایل دانلودی : .rar
  • تعداد مشاهده : 1475
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح جابر درمورد تاثیر آبها بر بدن انسان

دانلود طرح جابر درمورد تاثیر آبها بر بدن انسان

0 1.5k
دانلود طرح جابر درمورد تاثیر آبها بر بدن انسان

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع تاثیر آبها بر بدن انسان را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر تاثیر آبها بر بدن انسان است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر تاثیر آبها بر بدن انسان را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع تاثیر آبها بر بدن انسان در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرتاثیر آبها بر بدن انسان

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

تاثیر آبها بر بدن انسان:

یکی از معضلات زندگی امروز انسان‌ها علیرغم پیشرفت روزافزون علم، هنوز هم آلودگی آب است. همه موجودات زنده نیاز به آب تمیز و پاک دارند. برای رویش محصولات کشاورزی و برای نوشیدن نیاز به آب داریم. در صورت مصرف آب آلوده، ممکن است در همان لحظه آسیبی به سلامتی شما وارد نشود، اما اگر در مدت طولانی از این آب آلوده مصرف کنید، سلامتی شما به خطر می‌افتد. گروه‌های حساس ازجمله کودکان، سالمندان و افراد دچار نقص دستگاه ایمنی به علت بیماری‌هایی نظیر ایدز یا سرطان به باکتری‌های منتقل‌شونده از طریق آب حساس‌ترند.

 

علل اصلی آلودگی آب به ترتیب شامل موارد زیر هستند:

فاضلاب شهری:زباله‌های صنعتی ازجمله سرب، جیوه، نیترات، فسفات، روغن و ... می‌توانند باعث نقص سیستم ایمنی بدن، عدم باروری و مسمومیت حاد شوند.زباله‌های دریایی: زباله‌های دریایی ازجمله مقوا، قوطی‌های فیلم عکاسی، آلومینیوم و ظروف پلاستیکی که به آب دریاها ریخته می‌شوند.زباله‌های رادیواکتیو: زباله‌های رادیواکتیو ازجمله فرآورده‌های صنایع، کارخانه‌ها، بیمارستان‌ها،، نیروگاه‌های هسته‌ای، استخراج و پالایش اورانیوم و توریوم.مواد نفتی: آلودگی ناشی از مواد نفتی شامل نشت نفت از تانکرها و کشتی‌ها که سبب ایجاد ذرات معلق در آب شده و همین امر سبب کاهش کیفیت آب آشامیدنی برای انسان و کاهش کیفیت آب برای آبزیان می‌شود.

اما آب آلوده چه اثراتی بر بدن ما دارد وباعث بروز چه بیماری هایی می شود:

در آب آلوده احتمال وجود انگل . قارچ و باکتری وجود دارد که درصورت آشامیدن این موادبا آب بیماری های معده و روده را سبب می شود .کربن که در طبیعت به وفور یافت می شود با ترکیت با مواد معدنی درون آب به کربنات کلسیوم و کربنات منیزیوم تبدیل می شود که برای کلیه و دستگاه گوارش مضر می باشد. با جوشاندن آب می‌توان تا حدودی میکروب‌های آب را از بین برد ولی برای حذف نیترات از آب آشامیدنی این روش کاربرد ندارد. امروزه برای حذف کامل آلاینده‌های آب از روش‌های نوین تصفیه آب استفاده می‌شود

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر