10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 54929
  • فرمت فایل دانلودی : .rar
  • تعداد مشاهده : 2615

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح جابر درمورد انواع نیش حشرات

دانلود طرح جابر درمورد انواع نیش حشرات

0 2.6k
دانلود طرح جابر درمورد انواع نیش حشرات

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع انواع نیش حشرات را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر انواع نیش حشرات است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر انواع نیش حشرات را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع انواع نیش حشرات در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرانواع نیش حشرات

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

انوع نیش حشرات

بسیار مهم است که توان تشخیص جای گزیدگی‌های حشرات گوناگون را داشته باشیم تا بهترین و مناسب‌ترین روش درمان آن را اعمال کنید. فصل هیجان‌انگیز تابستان که فرامی رسد و اغلب مردم بیشتر وقت خود را در بیرون از خانه سپری می‌کنند. در دل طبیعت بودن مزایای فراوانی دارد و علاوه بر تاثیر مثبت در روحیه افراد، در جسم آنها نیز تغییراتی بسیار خوبی ایجاد می‌کند. از جمله می‌توان به کاهش میزان استرس و افسردگی یا تنظیم فشار خون اشاره کرد.اما این گردش لذت بخش گاهی اوقات مشکلاتی خاص خود را نیز بدنبال دارد. از جمله باید به گزیده شدن توسط نیش حشرات اشاره کرد.از زنبور معمولی گرفته تا زنبور سرخ و پشه و کنه حشراتی هستند که بدن انسان را می‌‌گزند و ممکن است بیماری‌های مختلفی را به بدن منتقل کنند.

 

از این روبرای آشنایی با ۱۰ جای نیش حشرات که لازم است همه آنها را بشناسند .

زنبور سرخ: وقتی زنبور سرخ جایی از بدن انسان را نیش بزند، بلافاصله قرمز و متورم می‌شود.

زنبورعسل: پس از گزیده شدن توسط زنبور عسل شما باید نیش آن را از بدن خود خارج کنید.

زنبور بی عسل: نشانه‌های نیش زنبورکارگر همانند نیش زنبورعسل است،یعنی جای نیش متورم وسرخ می‌شود.

نیش پشه:  محل نیش پشه پوست قرمز و متورم می شود و خارش می گیرد.

کنه: جایی که کنه‌ نیش می‌زند به صورت یک دایره قرمز می‌شود

کک: باجای نیش پشه یاحساسیت اشتباه گرفته می شود زیراهمانندآن به شکل دانه‌های متورم وقرمز است

خرمگس: نیش این حشره بسیار دردناک است و خون انسان را هم می‌مکد. پس از گزیدگی ابتدا یک نقطه کوچک قرمز در بدن ظاهر می‌شود که کمتر از یک میلی‌متر اندازه دارد.

شپش: در محل رویش موها روی پوستتان (سر، گردن یا پشت گوش‌ها) لکه‌های قرمز کوچکی همانند جای نیش پشه وجود دارد بدانید که شپش سر گرفته‌اید. اگر این نشانه‌ها روی کمر، شکم، دست‌ها یا پاها ظاهر شوند شپش معمولی نیش زده است.

ساس: جای نیش ساس شبیه کک و پشه است و به صورت نقاط قرمز و متورم پدیدار می‌شود که پس از مدتی خارش می‌گیرند.

مورچه: مورچه قرمز آتشین می‌تواند مشکلات بسیاری برای فرد پدید بیاورد. به این صورت که محل گزیدگی به صورت تاول چرکی (کورک) در می‌آید و بعدا ممکن است به اسکار یا زخم بدل شود.نیش مورچه حاوی سم است بنابراین ممکن است قربانی به آن حساسیت بدهد یا حمله آلرژیک بشود. نیش مورچه‌های معمولی خطرات کمتری بدنبال دارد.گاز مورچه همانند نیش پشه به صورت دانه‌های قرمز و متورم ظاهر می‌شود که برای مدت طولانی خارش دارد. هنگام گاز گرفتن مورچه، قربانی احساس سوختگی پیدا می‌کند به‌گونه‌ای که انگار آب جوش روی پوستش می‌ریزند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر