10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 55147
  • فرمت فایل دانلودی : .zip
  • تعداد مشاهده : 2106
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح جابر درمورد حرکت روی برف و یخ

دانلود طرح جابر درمورد حرکت روی برف و یخ

0 2.1k
دانلود طرح جابر درمورد حرکت روی برف و یخ

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع حرکت روی برف و یخ را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر حرکت روی برف و یخ است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر حرکت روی برف و یخ را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع حرکت روی برف و یخ در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرحرکت روی برف و یخ

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

تحقیق زمینه ای :

در این طرح قصد داریم تا به حرکت روی برف و یخ در فصل سرما(زمستان) در حین رانندگی و پیاده روی را بیان کنیم و اصول ایمنی که باید رعایت کنیم تا لیز نخوریم را ذکر می نماییم،با توجه به کاهش دما ، بارش برف و یخ زدگی معابر احتمال زمین خوردگی در هنگام راه رفتن وجود دارد که در تصوبر راهکار و روش صحیح راه رفتن در زمین یخ زده و جلوگیری از لیز خوردن را در مشاهده کنید.گاهی زمین خوردن ها اتفاقات ناگوار بسیاری مانند شکستن لگن، دست، پا، سر و یا در سطح کمتر آن زخمی شدن دست و پا را بدنبال دارد که شاید در سنین جوانی به شکستگی منجر نشود اما در کهنسال ها و سالخورده ها اکثراً باعث زمین گیر شدن دائمی خواهد شد.بطور کلی وقتی راه می رویم انرژی پاهای ما بین دو قسمت بدن تقسیم می شود تا تعادل حفظ شود. طبعا راه رفتن بدین صورت مخصوص روزهای عادی است. وقتی بدین شکل بر روی زمین یخ زده راه می رویم هر پا وزن را در زاویه ای تحمل می کند که برخلاف زاویه یخ است و باعث زمین خوردن می شود.

گاهی لیز خوردن روی یخ و زمین خوردن ها اتفاقات ناگوار بسیاری مانند شکستن لگن، دست، پا، سر و یا در سطح کمتر آن زخمی شدن دست و پا را به همراه دارد.وقتی راه می‌رویم انرژی پاهای ما بین دو قسمت بدن تقسیم می‌شود تا تعادل حفظ شود. طبیعتا راه رفتن بدین صورت مخصوص روزهای عادی است. فردی که دارای توانایی خوب حفظ تعادل است، می تواند خودش را جمع و جور کند، اما فردی که عضلات ضعیفی دارد، سقوط خواهد کرد.عضلات قدرتمند کلید حفظ تعادل است. نباید از اهمیت کفش مناسب غافل شد.


 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر