10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 55158
  • فرمت فایل دانلودی : .zip
  • تعداد مشاهده : 2342
  • تعداد فروش: 65

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح جابر درمورد خوراکی های مفید و غیر مفید

دانلود طرح جابر درمورد خوراکی های مفید و غیر مفید

0 2.3k
دانلود طرح جابر درمورد خوراکی های مفید و غیر مفید

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع خوراکی های مفید و غیر مفید را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر خوراکی های مفید و غیر مفید است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر خوراکی های مفید و غیر مفید را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع خوراکی های مفید و غیر مفید در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرخوراکی های مفید و غیر مفید

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

Description: 14.JPGنتیجه گیری

همانگونه که عنوان شد مصرف میوه و سبزی خطر ابتلا به بیماری های قلبی، سرطان و فشار خون بالا را کاهش می دهد. این مواد غذایی منابع بسیار خوبی از انواع ویتامین ها به ویژه ویتامین های A و C و همچنین فیبر هستند.همچنین انواع سبزی رامی توان به صورت خام یا همراه با چاشنی های مختلف مصرف کرد. هویچ کوچک یا خلالی شده، خیار، ساقه های کرفس، نخود فرنگی، لوبیا سبز، سیب زمینی آب پز و گوجه فرنگی نمونه های خوبی از سبزی ها هستند که به تنهایی داخل ساندویچ های خانگی مصرف می شوند. بهتر است از چاشنی های کم چرب به جای انواع سس های گوجه فرنگی یا سس مایونز که عمدتا حاوی چربی زیادی هستند، استفاده شود. بچه ها سالاد سبزی ها را بهتر می پذیرند.تخم مرغ نیز به عنوان منبع غنی از پروتئین و چربی جزء خوراکی هایی است که توصیه می شود در جیره غذایی همه افراد گنجانده شود. کودکان نسبت به بزرگسالان نیازهای تغذیه ای متفاوتی دارند به همین دلیل توصیه می شود سه تا چهار بار درهفته روزانه یک عدد تخم مرغ مصرف کنند.

مصرف غذاهایی مانند سوپ جو، سوپ تره فرنگی و سوپ قارچ و همچنین دوغ و ماست برای کودکان و دانش آموزان، به دلیل آرام بخش بودن آنها خصوصا در شب های قبل از امتحان توصیه می شود.بنابر گفته متخصصان تغذیه، دانش‌آموزان برای افزایش یادگیری بهتر است هفته‌ای دو بار خوراک دریایی استفاده کنند، زیرا مصرف غذاهای دریایی همچون ماهی و میگو به دلیل فسفر بالا در افزایش قدرت یادگیری کودمان و دانش‌آموزان مؤثر است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر