10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 55183
  • فرمت فایل دانلودی : .zip
  • تعداد مشاهده : 3284
  • تعداد فروش: 95

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح جابر درمورد حرکت حیوانات

دانلود طرح جابر درمورد حرکت حیوانات

0 3.3k
دانلود طرح جابر درمورد حرکت حیوانات

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع حرکت حیوانات را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر حرکت حیوانات است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر حرکت حیوانات را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع حرکت حیوانات در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرحرکت حیوانات

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

تحقیق زمینه ای

همه موجودات زنده میتوانند حرکت کنند، حرکت یکی از ویژگی های مهم جانوران است.یعنی جا به جا شوند یا تکان بخورند.اما حرکت همه جانوران مثل هم  نیست.حرکت جانوران متفاوت است.همانطور که همه ما میدانیم و در محیط اطراف مان میبینیم بعضی از جانوران  خزنده هستند و می خزند .زیرا دارای دست و پا نیستند و یا دارای دست و پای کوتاه هستند،مجبور هستند خود را روی زمین بکشند، یعنی می خزند. بعضی از این جانوران مانند کرم خاکی یا مار، که پا ندارند و با حرکت دادن ماهیچه های طولی و حلقوی زیر پوستشون جا به جا می شوند. این جانوران میتوانند بدنشان رو درازتر یا کوتاهتر کنند و این جوری روی سطح یا توی زمین حرکت میکنند.مانند:  مار،  تمساح ،کرم خاکی  و.. 

در مقابل اینها، بسیاری از جانوران هم هستند که با6،4،2 و 8 پا یا بیشتر حرکت می کنند.مثل مورچه ها که 6 پای بندبند دارند. می دانید پاهایی مورچه، بندهایی دارد که مثل لوله تو خالی هستند ولی خیلی محکم هستند. در ضمن هر کدام از پاها، دو ماهیچه باریک ولی بسیار قدرتمند دارند که کارشان برعکس همدیگر است و با هماهنگی هم، پارو حرکت می کنند.

بعضی از جانوران که مجبورهستند فقط در آب زندگی میکنند، شنا می کنند.همه این ماهیها، ماهیچه هایی در دو طرف ستون مهره هایشان دارند که به کمک آنها دم خودشان  به تناوب به چپ و راست حرکت میدهند. این کار باعث جلو رفتن ماهی میشود.از اونجائیکه سطح باله دمی ماهیها، نسبتا" بزرگ و علاوه بر آنها، ماهیها، دوکی شکل هستند، بنابراین، حرکت شان در  آب، آسان و راحت.برای تند یا کند کردن حر کت شان،آنها باله های سینه ای شان به حر کت در میآورند.همچنین،باله های سینه ای به همراه باله های پشتی و مخرجی، مو جبات تغییر جهت ماهی را فرا هم میکند.خیلی از ماهیها با کمک بادکنک شناکه درون بدنشان هست، حرکات عمودی انجام میدهند. مانند: ماهی

   بعضی از جانوران که بجای دست، دارای بال هستند، در هوا هم می توانند به پرواز دربیایند. می دانید که غازها،حشرات،خفاشها وبقیه پرندگان هم میتوانند پرواز کنند.پرندگان با کمک بالها شان که با پر پوشیده شده پرواز میکنند.پرنده در هوا با حرکت دادن بال ها و گاهی هم بدون حرکت دادن آنها پرواز میکند. موقع حرکت، فشار هوای زیر بالها، زیاد میشود و در عین حال از فشار هوای بالای بالها کاسته میشود. 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر