7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 55283
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1444

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بررسي و نقش بنادر هرمزگان در تورم اقتصادي

دانلود تحقیق درمورد بررسي و نقش بنادر هرمزگان در تورم اقتصادي

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد بررسي و نقش بنادر هرمزگان در تورم اقتصادي

با دانلود تحقیق در مورد بررسي و نقش بنادر هرمزگان در تورم اقتصادي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بررسي و نقش بنادر هرمزگان در تورم اقتصادي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بررسي و نقش بنادر هرمزگان در تورم اقتصادي ادامه مطالب را بخوانید.

 

نام فایل:تحقیق در مورد بررسي و نقش بنادر هرمزگان در تورم اقتصادي

فرمت فایل: word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:18 صفحه

قسمتی از فایل:

چكيده

فعاليت عمده ي مردم هرمزگان در زمينه‌ي كشاورزي و ماهيگيري است همچنين صيد ماهي و حمل و نقل دريايي از ديگر فعاليت هاي عمده اقتصادي اهالي نوار ساحلي و جزاير استان مي باشد منطقه ي ميناب به عنوان قطب كشاورزي استان هرمزگان به شمار مي‌رود در سالهاي اخير با احداث چاه‌هاي عميق مبادرت به كشت بعضي از صيفي جات در دشت ميناب شده كه كاملاً چهره كشاورزي آن را دگرگون كرده است.

استان هرمزگان همچنين معادن فراواني دارد كه مهمترين آن نفت و گاز است معاون ديگري مانند ك روميت خاك سرخ سنگ گچ و آهك و نمك گوگرد و آهن نيز در اين استان يافت مي شود.

استان  هرمزگان در زمينه صنايع غذايي و حمل و نقل دريايي از موقعيت اقتصادي برجسته اي برخوردار است. شيلات از مهمترين صنايع هرمزگان است كه محصولات آن در سراسر كشور توزيع مي گردد محصولات مهم آن كنسرو دين و تن است كه در نوع خود از اهميت بسيار ممتازي برخودرا است كارخانة‌آرد ماهي نيز از ديگر صنايع استان است كه از پوست و استخوان و امعاء‌ و احشاء‌ ميان كنسرو شده در كارخانه كنسرو تنت آرد ماهي به عمل مي آورد. همچنين صنايع ديگري مانند صنعت قايق سازي نساجي نم سازي، مايع سازي، كارخانة ‌آب ليمو گيري، كشتي سازي و تعمير و بازسازي كشتي و لنج نيز در اين استان وجود دارد. يكي از جاذبه ي هاي ويژة‌ استان هرمزگان در بندر آزاد تجاري در بنادر جنوبي ايران ايجاد بنادر آزاد مورد  توجه و تصويب دولت قرار گرفت . تمام سرمايه گذاري هاي دولت متوجه تبديل بافت تجاري جزيره به بافت صنعتي شده است. به طوري كه در طرح جامع قسم چهار منطقه صنعتي در چهار محور جغرافيايي شمال جنوب شرق و غرب جزيره پيش بيني شده است و در حال حاضر عمليات آماده سازي شهري‌هاي صنعتي در شمال و شرق جزيره به اتمام رسيده است و همچنين طرح اتصال زميني جزيرة قشم به بندر عباس هم اكنون درحال اجرا است كه بندر لافت را به بندر پل در غرب شهرستان بندر عباس متصل مي كند.


 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر