25,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 59288
  • فرمت فایل دانلودی : .zip
  • تعداد مشاهده : 3709
  • تعداد فروش: 6

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود کتابچه کاربرگ سود و کو

دانلود کتابچه کاربرگ سود و کو

0 3.7k
دانلود کتابچه کاربرگ سود و کو

آموزش و تمرین جدول شگفت انگیز سودوکو

این کتاب برای آموزش سودوکو به کودکانی که در دریافت این مفهوم ضعیف بوده اند مناسب است. همچنین از آنجا که طراحی جدول سودوکو برای خانواده ها و معلمان سخت است این کتاب می تواند برای تمرین سودوکو برای دانش آموزانی که نیاز دارند تا بیشتر از جدول هایی که در کتاب است حل کنند بسیار کاربردی است.

تعداد صفحات: 27 - کیفیت محصول: عالی - نوع فایل: پی دی اف - سایز طراحی: A5

نمونه صفحات کتاب آموزش و تمرین سودوکو

جدول سودوکو یک جدول ۹*۹ است  که در تمام ردیف ها و ستون های آن اعداد یک تا ۹ طوری قرار گرفته اند که در ستون ، ردیف و خانه های ۹ تایی مربع شکل تکرار عدد نداریم .در کتاب ریاضی کلاس اول دبستان بچه ها این جدول ها را با نام جدول شگفت انگیز می شناسند .

حل این جدول نیاز به یادگیری مفاهیمی مانند ردیف ، ستون و …  و همچنین تمرکز و سرعت در نگاه دقیق به خانه های جدول دارد. کودک باید با چک کردن ستون و سطر همجوار منتهی به اعداد به عدد خانه ی خالی پی ببرد. در کتاب آموزش جدول شگفت انگیز ابتدا کودک با تمرینات جالب و تصویری با مفاهیم مرتبط با جدول سودوکو به خوبی آشنا می شود و سرعت دقت او در تشخیص این مفاهیم بالا می رود. سپس با حل جدول هایی که از ساده ترین به سخت ترین طراحی شده در حل این مساله به مهارت کافی دست می یابد

فرهنگی گرامی ما مفتخریم که شما وبسایت معتبر درسی فایل راجهت دانلود فایل آموزشی خود انتخاب کرده اید ما هم متعهد به پشتیبانی 24 ساعته و ارائه فایل با کیفیت شما می باشیم.

در صورت نداشتن رمز دوم میتوانید از طریق تلگرام یا ایتا پیام بفرستید تا محصول شما را ارسال و مبلغ را کارت به کارت فرمایید همچنین در صورت نداشتن برای خرید میتوانید از ایمیل زیر جهت خرید استفاده نمایید

تضمین خرید شما با پاسخ دهی 24 ساعته

(ایمیل drsifile@yahoo.com) - (تلگرام : drsifile@) -(ایتا: pdfdocir@)


25,000 تومان