2,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 60338
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 3484
  • تعداد فروش: 45

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود آیین نامه انضباطی مدرسه

دانلود آیین نامه انضباطی مدرسه

0 3.5k
دانلود آیین نامه انضباطی مدرسه

دانلود آیین نامه انضباطی مدرسه

فرمت فایل : ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل : 22 صفحه

مختصری از شرح 

انسان موجودی است که مسئول و مکلّف آفریده شده است .
لذا ضرورتاً پذیرش مسئولیّت نیز در فطرت او نهفته است .
مسئولیّت پذیری رابطه انسان را با خود، اجتماع و خداوند شکل می دهد و سبب رشد و پرورش هماهنگ او می گردد، ما می خواهیم فرزندانی داشته باشیم که در عین گذر از مراحل رشد، از کودکی تا بزرگسالی مسئولیّت های متناسب با هر یک از این مراحل را درک و از عوارض ناشی از عدم حسّ مسئولیّت و بی تفاوتی در امان باشند .
رعایت انضباط یکی از عوامل مسئولیّت پذیری و مقبولیّت فرد در نظر دیگران است و مقبولیّت ضمن ایجاد اعتماد به نفس، امنیّت خاطر، شادی و آرامش روحی، یک امر اجتماعی است که منجر به حفظ حدود و مقرّرات درخانه، مدرسه و جامعه می گردد .
انضباط چه در بعد فردی و چه در زندگی جمعی و روابط اجتماعی، نیروهای ذهنی و جسمی دانش آموز را سازمان بخشیده و از اتلاف آن جلوگیری و او را یاری می نماید تا به اهداف خود بهتر جامه ی عمل بپوشاند و در مجموع ، آمادگی پذیرش و درک مقرّرات و قوانین را به دست آورد

سخنی چند با اولیای محترم:
یکی از عنایات خداوند متعال به دبستان هیات امنایی عمار بن یاسر که از افتخارات این مجموعه محسوب می شود، حرکت در ذیل انوار اهل بیت عصمت و طهارت صلوات الله علیهم اجمعین و حول محور ولایت می باشد و از آن جایی که ما معتقدیم نظام ما یک نظام ولایی و تحت رهبری ولایت مطلقه فقیه می باشد و اطاعت از ایشان را بر خود واجب می دانیم با تأییدات خداوند متعال و تحت توجّهات حضرت ولیّ عصر عجّل ا... تعالی فرجه الشریف ، سال جدید را آغاز می کنیم .
نیک می دانیم که توفیق ما و شما در ابعاد گوناگون و گسترده ی امر تعلیم و تربیت مشروط به هماهنگی ، هم فکری و هم کاری دقیق و صمیمانه ی این دو نهاد اصیل (اولیای مدرسه و اولیای دانش آموز) جامعه می باشد. لذا رشد اخلاقی و علمی فرزندان شما به آگاهی، فراست، توجّه، دقّت و ارتباط مستقیم اولیای محترم با مدرسه بستگی دارد.
با توجّه به نکات فوق خواهشمند است آیین نامه ی انضباطی مدرسه را کاملاً برای فرزندتان تشریح نموده و ایشان رابه رعایت کامل آن در داخل و خارج از مدرسه ملزم فرمایید .
ضمناً درخواست می شود مفاد مشروحه ی ذیل را با دقّت مطالعه نموده ودر رعایت کامل آن اهتمام ورزید .
اولیای محترم می بایست برای پیگیری مسائل پرورشی، آموزشی و انضباطی فرزند خود و ملاقات با مسئولین مربوط جهت تسریع در امور، با تعیین وقت قبلی و هماهنگی به مدرسه مراجعه نمایند. در ضمن تلفن مدرسه جهت کارهای بسیار ضروری و کوتاه مدت می باشد.
فعالیت¬های فوق برنامه مانند کارهای گروهی، کلاس های تربیتی و... که معمولاً پس از ساعت آموزشی انجام خواهد شد قبلا به صورت کتبی به اطلاع اولیا خواهد رسید.
حل اختلافات احتمالی بین دانش آموزان صرفاً بر عهده ی مسئولین مدرسه بوده و رسیدگی اولیای دانش آموزان مورد تأیید نمی  باشد.
تمامی نامه  هایی که توسط دانش  آموزان به منزل آورده می شود و نیاز به تأیید ولی دارد باید علاوه بر ثبت در دفتر ارتباط، رأس تاریخ مقرر به مدرسه عودت داده شود در غیر این صورت منجر به کسر امتیاز از دانش آموز می گردد.
حضور اولیاء در تمامی جلساتی که از طرف مدرسه اعلام می گردد الزامی می باشد، و از اولیای محترم تقاضا می شود رأس ساعتی که برای شرکت در جلسات دعوت شده اند حضور به هم رسانند و مسئولین را از نظرات خود آگاه سازند، حضور به موقع اولیای محترم منجر به کسب امتیاز برای دانش آموز می گردد .
نمره ی انضباط، امتیاز، رفتار، کردار، اخلاق و وضعیت آموزشی هر دانش آموز در ثبت نام سال بعد دانش  آموز موثر می باشد.

مقرارت مدرسه:
درب مدرسه از ساعت 7:15 باز شده و آغاز کار مدرسه، رأس ساعت 7:30 صبح و پایان کار مدرسه ساعت 12:25 می باشد، هر گونه تغییر احتمالی در ساعت با تصویب شورای مدرسه بوده و به اطّلاع اولیای محترم خواهد رسید

بر کادر زیر کلیک کنید و آیین نامه انضباطی مدرسه را به صورت رایگان دانلود و از آن استفاده نمایید

دانلود آیین نامه انضباطی مدرسه

کانال تلگرام مدیران و معاونان سراسر کشور جهت ورود به کانال روی تصویر زیر کلیک نمایید   MADRESEHFILE@


2,000 تومان