5,000 تومان
  • فروشنده : لقمان حکیم

  • کد فایل : 60722
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1772
  • تعداد صفحات : 8
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

طرح درس و روش تدریس هدیه های آسمان سوم، درس10 : ماه مهمانی خدا

ماه رمضان ماه نزول قرآن است و به همين جهت، بر ساير ماه‌ها برترى يافته و براى روزه گرفتن انتخاب شده است. رسول خدا (ص) در ضمن خطبه‌ای در فضيلت ماه رمضان می‌فرمايد: ‌ای مردم، ماه خدا با برکت و رحمت و آمرزش به شما رو کرده است؛ ماهى است که نزد خدا بهترين ...

0 1.8k
طرح درس و روش تدریس هدیه های آسمان سوم، درس10 : ماه مهمانی خدا
ماه رمضان ماه نزول قرآن است و به همين جهت، بر ساير ماه‌ها برترى يافته و براى روزه گرفتن انتخاب شده است. رسول خدا (ص) در ضمن خطبه‌ای در فضيلت ماه رمضان می‌فرمايد: ‌ای مردم، ماه خدا با برکت و رحمت و آمرزش به شما رو کرده است؛ ماهى است که نزد خدا بهترين ماه هاست؛ روزهايش بهترين روزها، و شب هايش بهترين شب‌ها، و ساعاتش بهترين ساعات است.

در درس «ماه مهمانى خدا» تلاش شده تا دانش آموزان ضمن آشنايی بيشتر با مفهوم روزه و برخی از احکام آن، برای گرفتن روزه، اشتياق پيدا کرده و برای آن تمرين و تلاش نمايند تا به اين وسيله، هم از خداوند به سبب اينکه او را هدايت کرده تشکر کنند و هم مورد رحمت خدا قرار گرفته و به اجر عظيمی برسند.

در این قسمت، طرح درس و روش تدریس درس مذکور به صورت یک فایل 8 صفحه ای آورده شده است. این فایل در قالب ورد تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.

اهداف درس:

✅ آشنايی با مفهوم روزه و برخی از مراسم و احکام آن
✅ اشتياق به گرفتن روزه (به ويژه برای دختران)
✅ تلاش برای گرفتن روزه ماه رمضان( برای دختران)
✅ تمرين برای روزه گرفتن در ماه رمضان (برای پسران)
✅ آشنايی با پيام قرآنی

5,000 تومان